בצל גלי הפיטורים: אתרי האינטרנט משיקים כלים חדשים לחיפוש עבודה

אתר AllJobs וחברת ג'וב טוב השיקו אפליקציות שמטרתן להגדיל את החשיפה של הגולשים למשרות פנויות

בצל המיתון המאיים על המשק הישראלי, וגלי הפיטורים שפוקדים את הענפים השונים, אתרי האינטרנט שמאפשרים לחפש עבודה מציעים כלים חדשים למשתמשים, שאמורים לסייע בתהליך חיפוש העבודה. אתר AllJobs הודיע היום (א') כי הוא משיק פלטפורמה חדשה, AllJobs Everywhere, שאמורה לסייע לחברות לפרסם הצעות עבודה בסביבה הטבעית בה גולשים המועמדים הפוטנציאליים.

לדברי AllJobs, הפלטפורמה מייצרת חיבור קל ונוח למגייסים עם למעלה מ- 70 אתרים מקצועיים שאותרו על-ידי החברה כפוטנציאלים למציאת מועמדים מקצועיים, והיא מבוססת על טכנולוגיה הדומה למודל האדסנס של גוגל. כך יוכלו חברות לפרסם באתר אחד, אך להגיע למספר גדול של אתרים מקצועיים, שייהנו מחלוקת הכנסות עבור הצעות עבודה שנענות דרך האתר שלהם, ואילו החברות המגייסות ישלמו פר קורות חיים, רק במידה וקיבלו תוצאות.

רויטל הנדלר, מנכ"לית AllJobs, אמרה בתגובה: "עבודת המגייסים הולכת ונעשית קריטית להצלחה העסקית של החברות. היכולת של חברות להתמודד עם השוק התחרותי של היום, במיוחד בזמן האטה והכרח בהתייעלות, מחייבת אותם לגייס את הבנאדם הטוב ביותר למשימה. כיוון החשיבה הזה הוא שהביא אותנו לפיתוח האפליקציה החדשה".

גם אתר ג'וב טוב העלה לאחרונה אתר חדש, המתמקד בהצעת משרות לסטודנטים ובני גילם. במסגרת החידושים באתר פיתחה החברה טכנולוגיית חיפוש חדשה של חברת פיק אפ ג'וב, המאפשרת למצוא עשרות אלפי משרות בחינם. זאת באמצעות 'תולעת' חוקית שמושכת את כל המשרות למקום אחד, ומאפשרת לעשות מהם חיתוכים שונים.

לדברי ג'וב טוב, מנוע החיפוש הזה הוא ראשון מסוגו בישראל והוא מאפשר לקבל מספר גבוה יותר של משרות חינמיות בהשוואה לאתרים מתחרים. גיא קלנר, מנכ"ל ג'וב טוב, הוסיף כי בצל המשבר הכלכלי, "החברה נמצאת עם יד על הדופק כל הזמן, במטרה לשפר את השירות לקהל לקוחותיה - מחפשי העבודה והמעסיקים כאחד".