הקמפיין החדש של פפסי: הקלוריה של פפסי מקס מתאבדת

בפפסי מקס יש רק קלוריה אחת, ועכשיו החליטו במשרד הפרסום של החברה "להרוג" גם אותה ; לאחר תגובות קשות הורידה החברה את הקמפיין מהאוויר

בפפסי-מקס יש קלוריה אחת בלבד, וכפי שיודעים כולם המספר הבודד ביותר בעולם הוא 'אחד'. זה מסביר אולי את הקריאטיב החדש של המודעות של פפסי.

המודעות בעיתונות הכתובה, של משרד הפרסום BBDO דיסלדורף, מראות קלוריה אחת כשהיא מתאבדת בכמה שיטות אלימות במיוחד, כולל ירייה, תליה, ואפילו חתך בוורידים.

חוסר רגישות?

הקמפיין עורר תגובות עזות ולוחות המודעות היו גדושים בתגובות עוינות לפפסי, שמרביתן התמקדו בטענה שסוגי פרסומות כאלה מפגינים חוסר רגישות לנושא ההתאבדות. לפני כמה שנים הסתבכה ג'נרל מוטורס בפרשה דומה לאחר סערה שעוררה מודעה שבה הופיע רובוט ששקל להתאבד. ג'נרל מוטורס הכניסה אז שינויים במודעה שלה. מעניין יהיה לראות כיצד פפסי, שאינה רגילה להתמודד עם ביקורות מסוג זה, תתמודד עם המצב הזה.

במועד פרסום הכתבה במגזין אד אייג' לא התקבלה תגובה רשמית מהחברה, אך לאחר מכן התקבלה תגובה של בכיר בפפסי, ששלח הודעה לאחד מכותבי אד אייג' שבה הוא הבהיר כי החברה מצטערת על פרסום המודעות וכי הקמפיין ירד מהאוויר ולא יעלה יותר בעתיד. לדברי הבכיר, בחברה רגישים מאוד לנושא ההתאבדויות.