ועידת ישראל לעסקים 2008 תועבר בשידור חי בסלולרי באמצעות 22*

ועידת ישראל [לאתר ועידת ישראל לעסקים] השידור החי בסלולרי - בעקבות שיתוף-פעולה בין "גלובס" לחברת החדשות של ערוץ 2 ; באינטרנט תועבר הוועידה בשידור חי ב"גלובס TV"

ועידת ישראל לעסקים 2008 של "גלובס" תועבר בשידור וידאו חי בסלולרי, לבעלי מכשיר סלולרי תומך דור 3. השידור יועבר גם באתר האינטרנט של "גלובס" באמצעות גלובס TV, ויוקרן על מסכי פלאזמה בשטח הועידה. שידור הווידאו של ועידת ישראל לעסקים התאפשר בעקבות שיתוף פעולה בין "גלובס" לחברת החדשות של ערוץ 2. השידור יועבר גם באמצעות "כוכבית 22 Live".

השידור יתבצע באמצעות מערכת טכנולוגית משולבת חדשנית, המאפשרת את השידור לסלולר ולמסך דרך אולפן חברת החדשות. המערכת גם מאפשרת והוספת כותרות ו-titles ב-online - ללא צורך בניידת שידור ובמיקרוגל או בלוויין. לדברי דני שדה, סמנכ"ל חברת החדשות: "ככל הידוע לנו השידור המבוצע בפורמט זה הינו חדשני בארץ, ואולי אף בעולם".

ועידת ישראל לעסקים, שתיערך ב-14-15 לדצמבר במלון דייויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, היא הכנס העסקי הגדול ביותר שמתקיים בישראל ולמעשה הפורום הכלכלי היוקרתי ביותר במדינה - היא גורם דומיננטי בקיום דיאלוג ישיר בין הקהילייה העסקית בישראל לבין מקבלי החלטות ואורחים בכירים מרחבי העולם. ועידת ישראל לעסקים מהווה גורם משפיע ומרכזי בסדר היום הכלכלי והציבורי.

במשך ימי הוועידה ייערכו דיונים בנושאי כלכלה, ניהול ומשילות, לרבות המשבר הכלכלי העולמי והשפעותיו. נושאים אקטואליים שיועלו בין היתר לדיון יהיו: תחזית עולמית לקראת 2009, המשק הישראלי במבחן המשבר, השפעת המשבר על שוק הפיננסים ועל ענפי ההיי-טק והאינטרנט, מדינה, כלכלה ותהליכים ארוכי טווח, ניצול הזדמנויות עסקיות ופיננסיות, מודלים כלכליים להשקעה חברתית, חדשנות ועוד.