בני משפחתו של הנער דני כץ ז"ל: לא לאפשר שחרור מוקדם לרוצחים

מבקשים להצטרף כצד להליך הערעור שהגישה המדינה נגד פסק דינו של בית המשפט המחוזי בנצרת, אשר ביטל את החלטת ועדת השחרורים המיוחדת, שדחתה את בקשת רוצחיו של דני כץ לשחרור מוקדם ממאסרם

בני משפחתו של הנער דני כץ ז"ל פנו היום (ד') לבית המשפט העליון, בבקשה להצטרף כצד להליך הערעור שהוגש על-ידי המדינה נגד פסק דינו של בית המשפט המחוזי בנצרת, אשר ביטל את החלטת ועדת השחרורים המיוחדת, שדחתה את בקשת רוצחיו של דני כץ לשחרור מוקדם ממאסרם.

כזכור, לפני כ-3 שבועות ביטל בית המשפט המחוזי את החלטת ועדת השחרורים המיוחדת, וקבע כי הוועדה חרגה מסמכותה כאשר התירה לבני משפחת כץ להשתתף בדיון שעסק בשחרור הרוצחים, שכן היה בכך כדי להפעיל מנוף רגשי פסול על חברי הוועדה שאינם שופטים מקצועיים בהכשרתם. החלטת בית המשפט המחוזי פתחה למעשה את הפתח לשחרור הרוצחים כבר בימים הקרובים.

בתחילת השבוע הגישה המדינה בקשת רשות ערעור על פסק דינו של בית המשפט המחוזי, בטענה כי מדובר בהחלטה שאינה עולה בקנה אחד עם הסמכויות הנרחבות המוקנות לוועדת השחרורים, ועם החובה המוטלת עליה לשקול את הפגיעה הצפויה בעניינם של נפגעי העבירה. לטענת המדינה, הוועדה פעלה כדין כאשר אפשרה לבני המשפחה להשתתף בדיון.

היום, כאמור, פנו בני משפחת כץ, באמצעות עוה"ד ד"ר גרשון גונטובניק ואלירם בקל ממשרד ד"ר יעקב וינרוט, בבקשה להצטרף כצד להליך הערעור, על מנת לתמוך בעמדת המדינה.