קבוצת הפרסום G GROUP קיבלה את תקציב חברת הממתקים SAADI

התקציב יטופל בידי שתי חברות הבת של הקבוצה: משרד הפרסום "ג. קיד אנד יאנג" ינהל את תקציב הפרסום, ומשרד יחסי הציבור "גילעד תקשורת" יטפל בתקציב יחסי הציבור ; היקף התקציב הכולל - 4 מיליון שקל בשנה

קבוצת הפרסום G GROUP קיבלה את תקציב חברת הממתקים SAADI.

התקציב יטופל בידי שתי חברות הבת של הקבוצה: משרד הפרסום "ג. קיד אנד יאנג" ינהל את תקציב הפרסום ומשרד יחסי הציבור "גילעד תקשורת" יטפל בתקציב יחסי הציבור.

מהחברה נמסר כי היקף תקציב הפרסום ויחסי הציבור יעמוד על 4 מיליון שקל בשנה.