קבוצת הפרסום G GROUP קיבלה את תקציב חברת הממתקים SAADI.
התקציב יטופל בידי שתי חברות הבת של הקבוצה: משרד הפרסום "ג. קיד אנד יאנג" ינהל את תקציב הפרסום ומשרד יחסי הציבור "גילעד תקשורת" יטפל בתקציב יחסי הציבור.
מהחברה נמסר כי היקף תקציב הפרסום ויחסי הציבור יעמוד על 4 מיליון שקל בשנה.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.