עם הרייטינג בא תיאבון: תג המחיר של ערוץ "האח הגדול" לעונה השנייה עלה ל-2 מיליון ד'

קשת פנתה ל-HOT ול-yes והציעה להם לשדר את "האח הגדול 2" בשידור ישיר, בדומה למתכונת שבה שודרה העונה הראשונה בערוץ 20 ; המחיר גבוה במאות אחוזים מזה ששילמה HOT עבור העונה הראשונה

האם ה"אח הגדול" שווה ל-HOT או yes כ-2 מיליון דולר לעונה? על זה יצטרכו מנהלי התוכן של שתי הפלטפורמות לענות, ומהר, לאחר שקשת הגישה הצעה בסך כ-2 מיליון דולר עבור שידורו של ערוץ פתוח אשר משדר במשך 24 שעות את הנעשה בבית "האח הגדול".

קשת פנתה ל-HOT ול-yes עם הצעה לפיה עבור שידור הערוץ תשלם הפלטפורמה שתרים את הכפפה סכום של 2 מיליון דולר - סכום הגבוה במאות אחוזים מהסכום אותו שילמה HOT לקשת עבור ערוץ 20.

מ-yes נמסר כי החברה אינה מנהלת את ענייניה המסחריים מעל דפי העיתון.

מ-HOT נמסר בתגובה: "אנו בוחנים את המשך דרכנו עם 'האח הגדול' וגאה להיות חלוצה בשיתוף פעולה רב מערכתי הכולל את שידור ערוץ 20 בפורמט של 247, השידור בערוץ ביפ ובשירות ה-VOD בלעדי ללקוחות HOT. בימים הקרובים נודיע על המשך דרכנו".

הן ב-HOT והן ב-yes אומרים שלא לציטוט כי ההחלטה האם לעלות לאוויר ערוץ שכזה אינה כספית בלבד, אלא אסטרטגית, והמחשבות הן מעבר לעניין של כסף. יחד עם זאת, יש לזכור כי HOT הצליחה, לפחות תדמיתית, לתרום לעצמה ולמנוייה עם שידור הערוץ. גורמים ב-HOT אמרו במהלך החודשים האחרונים כי שידור ערוץ 20 הביא לגידול במספר המנויים, אולם ב-HOT לא אישרו את הדברים, בוודאי לא בימים אלה כשמתנהל משא ומתן כספי בעניין המשך שידור הערוץ.

מעבר לבאזז, ערוץ 20 המשדר את "האח הגדול" הצליח גם לרשום נתוני רייטינג מרשימים ביותר, בטח ובטח בהשוואה לנתוני רייטינג של ערוצי נישה בכבלים. יחד עם זאת, יש לזכור כי מעבר לטפיחה על השכם, נתוני הרייטינג אינם משפיעים על הכבלים, כל עוד הפלטפורמה לא משדרת פרסומות.