משרדי עו"ד גדולים רוצים להשתלב בתוכנית הפעלת קציני אשראי

משרד גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג מנסה ליצור קונסורציום שיכלול מלבדו גם רו"ח ובנקאי לשעבר, וצוות זה יוכל ללוות הסדרים כאלה מהיבטים שונים ; גם משרד תדמור, ירון-אלדר מביע התעניינות

משרדי עורכי דין גדולים בתחום ניירות ערך ושוק הון מתארגנים להשתלבות בתוכנית הפעלת קציני האשראי. נודע כי מספר משרדים אף מנסים ליצור קונסורציומים עם בעלי מקצוע נוספים, שיאפשרו להם לתת שירות מלא בתוכנית קציני האשראי.

קציני האשראי הם הגורמים האחראיים על יצירת ההסדרים בין מנפיקי האג"ח לבין מחזיקי האג"ח. תפקיד קצין האשראי מפורט בגילוי הדעת שחיברו רשות ניירות ערך ורשות הגבלים עסקיים, במסגרת התוכנית הכוללת של האוצר להתמודדות עם המשבר הכלכלי.

תפקיד קצין האשראי יוצר התעניינות גדולה בקרב משרדי עורכי הדין, הרואים עצמם כמי שמתאימים לכך ביותר. כך, למשל, נודע כי משרד גרוס, קלינהנדלר, חודק, הלוי, גרינברג, מנסה ליצור קונסורציום שיכלול מלבדם גם רואה חשבון ובנקאי לשעבר, וצוות זה יוכל ללוות הסדרים כאלה מהיבטים שונים. בראש הצוות עומדים עו"ד דוד חודק, ראש המשרד, וכן עו"ד תמי בן-דוד, המשמשת יועצת במשרד גרוס, ולשעבר בכירה בבנק ישראל ומנהלת רשות החברות הממשלתיות.

משרד תדמור, ירון-אלדר אף הוא מביע התעניינות בתפקיד. בראש המשרד עומד עו"ד דוד תדמור, לשעבר הממונה על הגבלים עסקיים; טלי ירון-אלדר, נציבת מס הכנסה לשעבר; ושותף בכיר במשרד הוא עו"ד אמיר שרף, שעבד ברשות ני"ע ולאחר מכן שימש היועץ המשפטי ומזכיר אל-על.