עידו רוזנבלום, מנחה השעשועון "מונית הכסף", נבחר להוביל את קמפיין הפרסום של משרד האוצר לשנה הקרובה.
רוזנבלום, בנו של העיתונאי אדם ברוך ז"ל וחברה לחיים של מגישת חדשות ערוץ 2, יונית לוי, נבחר לקמפיין על ידי לפ"מ (לשכת הפרסום הממשלתית).
הקמפיין הראשון בכיכובו, שאמור להיות מצולם בקרוב, יעסוק בתחום הפנסיה. זאת, לאור כוונת משרד האוצר להרחיב את הידע של הציבור בנושא החסכון הפנסיוני ולהעלות את מודעותו לתחום. במשרד האוצר אישרו את הדברים.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.