מדד הפרסומות המדוברות נפרד מטרנד מחזות הזמר, ומביא למרכז הברייק שני פרזנטורים שמככבים על המסך בהרבה גרסאות של עצמם – רותם סלע ועידו רוזנבלום • לצד זה בולט ההישג של אילנית ואלירז - לעורר שיח על מותג בקטגוריית הניקיון, שבדרך-כלל קשה לייצר בה תהודה
וגם: רדיו תל אביב משיק תוכנית חדשה בשיתוף "פתחון לב", ואורי אבל מתמנה למנכ"ל קניון שבעת הכוכבים
הפסיכולוגית והסופרת עמליה רוזנבלום הייתה מוקפת כל חייה אמנים ויוצרים. היא ראתה מקרוב מה דורש תהליך היצירה, וגם כתבה על זה את הרומן החדש שלה. בראיון ל’ליידי גלובס’ היא מסבירה איך סמים משרתים יוצרים, מה הרגש שהכי מזיק לנו ומה תוקע את רוב הזוגות שמגיעים אליה לטיפול: "הטעות הטרגית שלנו היא הסתרת הפגיעות"
הסרט התיעודי שיצרו ילדיו של אדם ברוך הוא מסמך-געגוע מרגש ומקסים שמפספס הזדמנות להיות משהו גדול יותר • ביקורת
אדם ברוך עיצב במידה רבה את "גלובס", ותפישתו ממשיכה להשפיע על כלל התקשורת בישראל
השעשועון, שפותח ע"י עידו רוזנבלום, משלב את הצופים בבית במשחק ■ המשתתפים במשחק נדרשים לגלות "מה לא בסדר בתמונה" ■ השעשועון ישודר בקולומביה מדי ערב בפריים-טיים
המשחק של רוזנבלום, "טאץ'", שולב לפני כשנה במהלך שידורי קשת וכלל מעין חידון בנוסח "מה לא בסדר בתמונה", כשאת התשובות שלחו הצופים דרך אפליקציה ייעודית
לוי הגיעה לבית החולים בסוף השבוע ולאחר מספר שעות של צירים ילדה את בתה הראשונה, שמצטרפת לבן הבכור יהונתן
בקרוב יעלה קמפיין בכיכובו של רוזנבלום בהשקעה של 6 מיליון שקל ■ ועוד פרזנטור קולינרי: השף ישראל אהרוני ישמש כפרזנטור וכיועץ של שוק האוכל "אושימרקט" בכפר-סבא
"החדש של עומרי גורדון": לא רק תינוק חדש נולד בסדרה הזו אלא גם שחקן חדש
שני החדש של קשת: עידו רוזנבלום הוא כמו אוויר מזגנים נעים בליל קיץ לח
רק 2.5 מיליון איש צפו בגרסה האמריקאית לשעשועון, שבו המתחרים צריכים לנטרל פצצה מדומה באולפן ■ שיתוף-פעולה ראשון בין Screenz הישראלית לרשת FOX האמריקאית הביא לפיתוח אפליקציה לתוכנית
ענקית הטלוויזיה הסינית CCTV רכשה את פורמט ריאליטי המוזיקה "הכוכב הבא"
עידו רוזנבלום עונה לכל המבקרים ומדבר על הפחד המקנן בו מיוקר המחיה: "אתה חושב שהחיים שלי הם כל היום נופת צופים? יש פה עושר עצום שחי ביחד עם עוני נורא"
רשת Atresmedia הספרדית, רשת TV2 ההונגרית ורשת VTM הבלגית הצטרפו לארה"ב (FOX) וצרפת (TF1) שרכשו גם הן את שעשועון הפריים טיים
השעשועון, פרי פיתוח של של קשת, עידו רוזנבלום ויולי אוגוסט הפקות, נמכר לרשת פוקס האמריקאית ורשת TF1 הצרפתית
אילנית לויהפרסומות המדוברותאירועים ומינוייםטדי הפקותיובל בנאייונית לויעמליה רוזנבלוםפרסומותרדיו תל אביברותם סלע