לאנגליה כבר יש פרזנטורים בהתמודדות על אירוח מונדיאל 2018

הנסיך וויליאם, וגם דייויד בקהאם, ינסו לשכנע את חברי הוועד של פיפ"א כי המדינה שלהם היא המתאימה ביותר לאירוח גביע העולם בעוד 10 שנים ; "בקהאם הוא דמות מרתקת, יש לו יכולת השפעה יוצאת מן הכלל"

התאחדות הכדורגל האנגלית מתכוונת להשתמש בנסיך וויליאם, וגם בדייויד בקהאם, כפרזנטורים להצעה על התמודדות אירוח מונדיאל 2018.

באנגליה מעוניינים לארח את גביע העולם לראשונה מאז 1966. פיפ"א צפויה להחזיר את הטורניר לאירופה, אחרי שהמונדיאל ב-2010 ייערך בדרום אפריקה והטורניר של 2014 בברזיל, אך לאנגלים צפויה תחרות קשה מצד ספרד ורוסיה שגם הן יתמודדו על האירוח שהמכרז עליו ייפתח בחודש הבא. גם אוסטרליה אמורה לנסות את מזלה ולהגיש הצעת אירוח.

יו"ר ההתאחדות, לורד טריסמן, מאמין כי התדמית הגלובאלית של בקהאם תסייע לאנגליה לשווק את עצמה, והוא מעריך שבקהאם יישאר מותג גם בעוד 10 שנים, אז אמורים להיערך המשחקים: "בקהאם הוא דמות מרתקת. יש לו יכולת השפעה יוצאת מן הכלל", אמר לתקשורת הבריטית. "24 חברי הוועד של פיפ"א, שקובעים מי תארח את המונדיאל, כל הזמן פוגשים כדורגלנים, אבל לא חוכמה רק להפגיש אותם עם הכוכבים של המדינה שלך - צריך להפגיש אותם עם דמויות. ובקהאם, הוא ללא ספק דמות".

מי שבחרה בבקהאם כפרזנטור היא החברה שאחראית על הצעת האירוח, אותה חברה שטיפלה בהצלחה בהצעת האירוח של אולימפיאדת לונדון 2012.