רשת סחוט תשקיע למעלה מ-2 מיליון שקל בהרחבת מוצרי הבריאות הנמכרים בסניפים

כניסת הרשת לתחום היוגורטים הפרו-ביוטיים האיכותיים מוערכת בהשקעה של כ-500 אלף שקל וצפויה להסתיים בכל הסניפים עד לאמצע שנת 2009

רשת סחוט, המונה כיום 17 סניפים ודוכנים בכל רחבי הארץ, ממשיכה לקדם את תחום בריאות המזון ותשקיע למעלה מ-2 מיליון שקל בהרחבת מוצרי הבריאות הנמכרים בסניפים, כולל כניסה לתחום היוגורטים הפרו-ביוטיים והסרה של הקפה והטוסטים מהתפריטים בדוכני השתייה, ובשיפוץ הסניפים בהתאם לקונספט הבריאותי המורחב.

כניסת הרשת לתחום היוגורטים הפרו-ביוטיים האיכותיים מוערכת בהשקעה של כ-500 אלף שקל וצפויה להסתיים בכל הסניפים עד לאמצע שנת 2009.

היוגורטים החדשים ברשת מכילים 1.8 אחוזי שומן ומורכבים מ-63% יוגורט אמיתי, ללא חומרים משמרים, אליהם מתווספות תוספות שונות לפי בחירת הלקוח. עלות החדרת היוגורטים כוללת את הכנת כל הסניפים למהלך, הכנסת המיכשור המתאים, הדרכות עובדים, שינויי שילוט, פיתוח עמדות מכירה וכדומה.

מתפריטי דוכני המיצים של הרשת יוסרו הקפה והטוסטים, והם יתמקדו במוצרי השתייה הסחוטים הטבעיים הטריים. מדובר במהלך משלים להחדרת מיצי ירקות שורש לסניפים, שהחלה לפני כשנה וזוכה מאז לפופולאריות הולכת וגדלה. מנכ"ל רשת סחוט, בן משה, מדווח כי סך המכירות של מיצי הירקות הוא של כ-25% מכלל המיצים הנמכרים ברשת, כאשר קיימת עלייה מתמדת בדרישה לסוג זה של מיצים.

7 דוכני מיצים ישופצו במהלך החודשים הקרובים, בעלות של כ- 220 אלף שקל לדוכן, ויעברו התאמה לקונספט הבריאותי החדש. אליהם יצטרפו 7 סניפים חדשים במהלך שנת 2009, כולם בתוך קניונים.

מנכ"ל הרשת אמר היום: "ניתן לראות כי חלה ירידה בתנועת אנשים בקניונים, ככל הנראה עקב המצב הכלכלי. יחד עם זאת, המיתון לא משפיע על עסקי המזון והשתייה כשלנו, וקיימת עלייה מתמדת בדרישה הצרכנית למוצרים בריאותיים, כולל העלייה בביקוש למיצי ירקות ופירות בעלי ערכים תזונתיים טובים".