אבי זילברברג ימונה לסגן עורך "הארץ"

קודם לתפקידיו ב"הארץ" שימש זילברברג כעורך הראשי של "עובדה" וכעורכה המשני

למרות שלפני שלושה ימים בלבד נמסר מקבוצת "הארץ" כי טרם הוחלט מי ימונה לתפקיד סגן עורך העיתון, היום הודיע עורך "הארץ", דב אלפון, על מינויו של אבי זילברברג לתפקיד סגן עורך במקומה של תמי ליטני שסיימה תפקידה לאחר 30 שנה בעיתון. אבי זילברברג ימשיך לשמש מקביל כראש מחלקת החדשות והתחקירים.

קודם לתפקידיו ב"הארץ" שימש זילברברג כעורך הראשי של "עובדה" וכעורכה המשני. בעבר שימש כעורך מוסף סופשבוע של "מעריב", עורך המוסף הפוליטי של "מעריב", ייסד את מקומון מעריב בירושלים, אשר הצליח לנגוס בהגמוניה של "כל העיר", ושימש כעורכו במשך שלוש וחצי שנים. בנוסף שימש זילברברג ככתב במוסף סופשבוע של מעריב ובמקומון ידיעות אחרונות בירושלים.

לדברי אלפון, "אבי זילברברג הוא עורך מהמעלה הראשונה, חדור בתחושת שליחות ציבורית ובעל כישרון נדיר לנתח מציאות בכלים עיתונאיים. המהפכה, שהנהיג בדסק הארץ בחודשים האחרונים, כבר נותנת את אותותיה בעמודי החדשות של העיתון, ואין לי ספק, שיוכל להדביק בהתלהבותו ובמקצועיותו גם את שאר חלקי העיתון".

טרם מונה מחליף לליטני כעורכת עמודי הדיעות ובינתיים מונה כממלא מקומה אדר פרימור, עורך חדשות החוץ, אשר שימש כממלא המקום שלה בעבר. כמו-כן הודיע דב אלפון על מינויו הרשמי של שלומי ברזל לעורך מדור הספורט.