כך הפסידה לה קורוניה כסף על דודו אוואט

ולנסיה היתה מוכנה לשלם בקיץ לדפורטיבו שמונה מיליון אירו עבור השוער הישראלי, שעבר למאיורקה עבור מיליון אירו בלבד ; בנוסף, דפור רכשה את אוואט מסנטאנדר ב-2006 תמורת 1.5 מיליון, וגם העבירה לראסינג 3 שחקנים

השוער הישראלי דודו אוואט יעבור היום (שני) רשמית למאיורקה, לאחר שהקבוצה הספרדית תשלם לדפורטיבו לה קורוניה כמיליון אירו עבורו. כזכור, אוואט היה בשבוע החולף על סף חתימה בקבוצה אחרת מהליגה הספרדית הבכירה, ספורטינג גיחון, אך העסקה נפלה בסופו של דבר בגלל התעקשותה של גיחון להשאיל את השוער ולא לרכוש אותו.

לפי פרסומים בעיתונות הספרדית, שכרו של אוואט ינוע סביב ה-800 אלף אירו בעונה, בחוזה עד 2011. אגב, דפורטיבו הפסידה לא מעט כסף על אוואט. קודם כל, כי כאשר רכשה אותו לפני שנתיים וחצי מראסינג סנטאנדר, היא שילמה עבורו 1.5 מיליון אירו ובנוסף העבירה לראסינג שלושה שחקנים. בנוסף, בקיץ הציעה ולנסיה שמונה מיליון אירו עבור אוואט, אך בדפורטיבו דחו את ההצעה מתוך מחשבה שאוואט ישמש כשוער הראשון שלהם העונה. עם זאת, אוואט לא שותף העונה כלל במשחקיה של דפורטיבו.

רכישתו של אוואט התאפשרה למאיורקה, שמדורגת במקום ה-17 ב"לה ליגה", בין היתר בגלל שהמועדון מכר בקיץ שחקנים בסך כולל של 26 מיליון אירו, אך מנגד ביצע רכש בכ-10 מיליון אירו בלבד.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט