פשרה נוסח אל על: יו"ר הדירקטוריון הפורש איזי בורוביץ' יסתפק בכרטיס טיסה חינם אחד בשנה לו ולבני משפחתו

בנוסף יקבל עד שלושה כרטיסי טיסה לשנה בהנחה של 90% וכרטיס אחד בשנה בהנחה של 80% לילדיו ; עוד הוחלט על שדרוג לאמנון ליפקין-שחק - למחלקת העסקים הגבוהה ביותר הקיימת בטיסה ; חיים רומנו מינה את עמיקם כהן, שהיה המנכ"ל שלו בפרטנר, לדירקטור באל-על

באספת בעלי המניות של אל על החליטו לסגת מההצעה להעניק ליו"ר הדירקטוריון הפורש, פרופסור ישראל (איזי) בורוביץ', 2 כרטיסי טיסה בחינם בשנה ו-3 כרטיסים נוספים בהנחה של 90% כשעל יתר הטיסות יסתפק בהנחה של 50% שיינתנו לו ללא הגבלה על מספר הטיסות.

ככל הנראה בשל ההד הציבורי שעלה בעקבות הרעיון המקורי אישרה האספה החלטה שונה. בתחילת החודש אמר בורוביץ' בראיון לגלי צה"ל: "כשהייתי יו"ר והיה נוסע ששילם, הוא היה מקבל את המושב הטוב יותר במקומי. מדובר כאן על תנאי הפרישה שלי ומדובר בארבע השנים בהן כיהנתי כיו"ר".

על פי ההחלטה החדשה בורוביץ' יהיה זכאי לכרטיס טיסה חינם אחת לשנה - לו ולבני משפחתו, וכן זכות להובלת מטען אישי.

בנוסף יקבל עד שלושה כרטיסי טיסה לשנה בהנחה של 90% וכרטיס אחד בשנה בהנחה של 80% לילדיו.

במידה שייקבעו דמי שירות על כרטיסים או הובלת מטען ללא תשלום או בהנחה הניתנים לעובדי החברה - יחולו הנ"ל על כרטיסי הטיסה. החברה הבהירה כי לא תישא בהוצאות מס, היטל וכדומה בקשר להוצאת כרטיסי הטיסה ו/או בקשר לנסיעה. מובהר כי לא יהיה כפל הטבות בין הזכאות על פי החלטה זו לבין זכאות לכרטיסי טיסה כדירקטור.

עוד הוחלט לאשר שכר לאמנון ליפקין-שחק של 60 אלף שקל לחודש מתוקף היותו יו"ר דירקטוריון זמני. כן זכאי שחק לשדרוג למחלקת העסקים הגבוהה ביותר הקיימת בטיסה, על בסיס מקום פנוי בשדה התעופה, בעת טיסותיו, זאת בנוסף לזכויות הטיסה שהוענקו לו כדירקטור בחברה. הזכויות הנ"ל הינן למשך תקופת כהונתו כיו"ר דירקטוריון.

כן הוחלט באסיפת בעלי המניות, למנות לדירקטור באל-על, את עמיקם כהן. יש לציין כי כהן שימש בעברו כמנכ"ל של פרטנר לפני המנכ"ל הנוכחי, דוד אבנר. חיים רומנו, מנכ"ל אל על כיום, היה סמנכ"ל השירות בפרטנר בטרם מילא את תפקידו הנוכחי בחברת התעופה והיה מיועד לרשת את מקומו של כהן.