יוזמה חדשה באינטרנט קוראת לגולשים ישראלים לשתף פעולה במאמץ המלחמתי - במטרה להפיל אתרים עוינים

האתר Help Israel Win: "ככל שיותר משתמשים יצטרפו לפרויקט, כך האפקטיביות שלו תגדל" ; אתר winnet: "מטרתנו היא להפיל את האתרים של כוחות האופל"

טרנד הווב 2.0, שמתבסס על טהרת השיתופיות ומעורבות הגולשים, מגיע גם למלחמת ההאקרים שמשתוללת ברשת. יוזמה חדשה באינטרנט הישראלי קוראת לגולשים לשתף פעולה במאמץ הסייברי-מלחמתי, במטרה להפיל אתרים עויינים.

"אנחנו קבוצת סטודנטים שנמאס להם לשבת בצד ולראות את תושבי שדרות ועוטף עזה סובלים.... הקמנו פרוייקט מיוחד שמטרתו לאחד את יכולות המיחשוב של משתמשים רבים ככל שניתן. המטרה היא להשתמש ביכולת זו על מנת לשבש את פעילותו של האויב המבקש להשמיד את ישראל. ככל שיותר משתמשים יצטרפו לפרוייקט, כך האפקטיביות שלו תגדל", נכתב באתר Help Israel Win. במסגרת יוזמה זו, מוזמנים המשתמשים להוריד קובץ מהאתר, במטרה לייצר עומס על שרתי האתרים של החמאס, ולהוביל לקריסתם. עד כה הצטרפו למאבק זה כ-5,000 איש.

אתר אחר הקרוי winnet פצח אף הוא ביוזמה דומה. האתר מציג לגולשים קישורים לאתרי החמאס, ומבקש מהם להיכנס לאתרים הללו ולהדביק טקסט שבו כתוב "לא ניכנע לטרור", בעברית, אנגלית וערבית. "מטרתנו היא להפיל את האתרים של כוחות האופל", נכתב באתר. באתר, שעלה לאוויר לפני כ-4 ימים, ביקרו עד כה מעל ל-160 אלף גולשים.