הקלף של גליקמן: הציג את כוכבי "שבוע סוף" בפרזנטציה ל"ווינר"

משרד הפרסום זרמון-גולדמן הציע אף הוא קומיקאים כפריזנטורים למועצה להסדר הימורים בספורט, והציג את שלישיית "מה קשור"

ועדת המכרזים של המועצה להסדר הימורים בספורט זכתה כנראה להצגה הכי טובה בעיר: ל"גלובס" נודע, כי משרד הפרסום גליקמן-נטלר-סמסונוב הציג בפני ועדת המכרזים של החברה את פרזנטציה עם כוכבי תוכנית הטלוויזיה "שבוע סוף". מדובר בשחקנים אורי גוטליב, שני כהן, קובי פרג' ודוד קיגלר. הקונספט שהוצג שילב בין הופעות של כוכבי התוכנית לבין פרשני ספורט. הפרשן שהציג בפרזנטציה היה רון קאופמן.

נראה כי הקונספט של שילוב שחקנים קומיים בהצעות הקריאטיביות למותג וינר נחל הצלחה - מבין ארבעת המתמודדים במכרז, לפחות שניים עשו בו שימוש: גליקמן כאמור, עם כוכבי "שבוע סוף", וכפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", משרד הפרסום זרמון-גולדמן, שהציע כפריזנטורים את שלישיית "מה קשור".

זרמון-גולדמן לא היה משרד הפרסום היחיד מבין הארבעה שעלו לגמר מכרז הטוטו, שבדק את האפשרות להשתמש בשלישיית "מה קשור": משרד פרסום נוסף מבין הארבעה בדק את האפשרות, אך החליט בסופו של דבר לא ללכת על המהלך.

כזכור, בסוף השבוע האחרון נערך השלב האחרון במכרז על תקציב הפרסום של המועצה להסדר ההימורים בספורט, שעסק במצגות קריאטיביות למותג וינר.

על התקציב מתמודדים משרדי הפרסום זרמון-גולדמן, שלמור-אבנון-עמיחי, יהושע TBWA וגליקמן-נטלר-סמסונוב.

עם תום שלב הפרזנטציות נוקדו עבודות המשרדים על-ידי חברי ועדת המכרזים. בשלב הבא אמורות להיפתח מעטפות ההצעות המסחריות של משרדי הפרסום, שיהוו 40% מההצעה הכוללת, ואז יוכרז על הזוכים במכרז.

לאחר שקלול ההצעות הכספיות ייבחרו שני משרדים: זה שיקבל את הניקוד הגבוה ביותר יטפל במותג ווינר, עם היקף תקציב של 18 מיליון שקל בשנה. המשרד שיצא שני בדירוג מבין משרדי הפרסום, יטפל במותג טוטו, עם תקציב של 12 מיליון שקל בשנה.