רשת פנתה ל-HOT ו-yes בהצעה לשדר ערוץ ייעודי ל"מירוץ למיליון"

לאור הצלחת ערוץ "האח הגדול" ב-HOT, מנסה עכשיו רשת למנף את הריאליטי המוביל שלה לחורף למדיה משלימה - ולהעלות ערוץ ייעודי של "מאחורי הקלעים" של התוכנית ; yes נוטה לסרב, HOT עדיין מנהלת מו"מ

רשת מנסה לקדם את "המרוץ למיליון": זכיינית ערוץ 2 הציעה ל-HOT ול-yes להקים ערוץ ייעודי, שישדר את הנעשה מאחורי הקלעים של תוכנית הריאליטי החדשה של רשת שצפויה לעלות במהלך החודש - כך נודע ל"גלובס". עוד נודע כי yes כבר סירבה להצעה, ו-HOT עדיין בוחנת אותה.

לאור הצלחתו של ערוץ 20, ערוץ "האח הגדול", ששודר ב-HOT וליווה במשך שבעה ימים בשבוע, 24 שעות ביממה את הנעשה בבית "האח הגדול", גם ברשת החליטו לבחון שיתופי פעולה עם הפלטפורמות הרב-ערוציות. יחד עם זה, מבחינת HOT ו-yes, למרות שערוץ כזה יכול להוות הצלחה גדולה ולרשום אחוזי רייטינג גבוהים בהשוואה לערוצי נישה אחרים, עדיין מדובר בהחלטה אסטרטגית שלה השפעה על שאר הערוצים המשודרים בכבלים ובלווין, שכן העלאת ערוץ מעין זה מקדמת את ערוצי הברודקאסט על חשבון ערוצי הנרוקאסט, דבר שאינו חלק מהאג'נדה של הכבלים והלווין.

מרשת נמסר בתגובה: "תוכנית הריאליטי המצליחה ביותר בעולם תמונף בכל המדיות המשלימות. כרגע אנחנו בוחנים פניות מהרבה גופים וההחלטות יתקבלו רק על סמך מהות התרומה למותג והעצמתו".

מ-yes נמסר בתגובה: "אנחנו לא מנהלים את עניינו המסחריים מעל גבי דפי העיתון".

מ-HOT נמסר: "אכן נתקבלה פנייה שכזאת והיא נבחנת בימים אלה".

כאמור, כפי שמסתמן עתה, yes לא תרים את הכפפה של "המירוץ למיליון", ובשלב זה לא התקבלה החלטה סופית ב-HOT. יחד עם זה, הן HOT והן yes, עדיין מנהלות משא ומתן עם קשת באשר לשידור העונה הבאה של "האח הגדול" בערוצים ייעודיים, אך עד כה לא הושגה התקדמות במשא ומתן. כזכור, בעקבות הצלחת "האח הגדול" דורשת קשת סכום של 2 מיליון דולר על שידור העונה השנייה של "האח הגדול" בערוץ ייעודי בכבלים ובלווין, מחיר הגבוה במאות אחוזים מזה ששילמה HOT עבור העונה הראשונה.

ברשת שומרים בסוד את תאריך עלייתה של "המרוץ למיליון" שהינה הקלף העיקרי של רשת לעונת החורף הקרובה. התוכנית תעלה לשידור במהלך השבועות הקרובים, ותשובץ בימי חמישי ושבת. בשבת כאמור היא תתמודד ראש בראש מול "הישרדות" לאחר שאמש החליט ערוץ 10 באופן סופי להעביר את "הישרדות" משידור בימי שישי לימי שבת.