בעקבות המשבר הכלכלי: חברת "סיקור", המתמחה בתחום המודיעין והמידע התקשורתי, מציעה שירות מודיעין עסקי המבוסס על סקירה יומית של יותר מ-1,000 עיתונים, כתבי עת, מגזינים, עיתוני פקס וערוצי תקשורת ישראליים נוספים, לרבות טלוויזיה, רדיו ואינטרנט, במטרה לאפשר למנהלי הרכש לראות את הפרופיל העסקי של החברות מולן הם עובדים ולקבל החלטות בזמן אמת.
לדברי מור לביא, מנכ"ל "סיקור", "בחודשים האחרונים פונים יותר ויותר מנהלי רכש של הגופים גדולים במשק בבקשה לקבל מידע על פעילות של ספקים ולקוחות, במטרה לבסס פרופיל שישקף את יכולת ההחזרה של החברות".
לביא מדגיש כי מדובר בשירות שנוסף ל"ארגז הכלים" הקיים של החברות, ולא מדובר בחלופה.
שירות דומה מוצע בימים אלה גם על-ידי חברת יפעת מידע תקשורתי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.