אלופת הסקי יום הירשפלד תוביל קמפיין למותג האקסטרים דה נורת' פייס

זאת תמורת תמיכה בשווי מדווח של 30 אלף שקל, הכוללת ביגוד מקצועי וחסויות לאירועים ותחרויות בדרך לאולימפיאדת החורף 2010

אלופת הסקי הישראלית יום הירשפלד תוביל קמפיין למותג האקסטרים דה נורת' פייס, תמורת תמיכה בשווי מדווח של 30 אלף שקל, הכוללת ביגוד מקצועי וחסויות לאירועים ותחרויות בדרך לאולימפיאדת החורף 2010.

בשנה האחרונה נפתחו בארץ שתי חנויות דגל למותג בהשקעה של מיליון וחצי שקל כל אחת.