אלופת הסקי הישראלית יום הירשפלד תוביל קמפיין למותג האקסטרים דה נורת' פייס, תמורת תמיכה בשווי מדווח של 30 אלף שקל, הכוללת ביגוד מקצועי וחסויות לאירועים ותחרויות בדרך לאולימפיאדת החורף 2010.
בשנה האחרונה נפתחו בארץ שתי חנויות דגל למותג בהשקעה של מיליון וחצי שקל כל אחת.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.