חברת הנקל סוד, מרחיבה את אחיזתה בתחום טיפוח השיער ומשיקה בישראל מותג חדש מבית שוורצקופף - Gliss, מותג טיפוח שיער המציע סדרה רחבה של מוצרים חדשניים לטיפול בבעיות השיער.
השקת Gliss תלווה בקמפיין טלוויזיה ועיתונות באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA ובפעילות קידום מכירות רחבה.
בחברה מציינים כי בעקבות הצלחת החדרת מותג צבעי השיער "פאלטה" לישראל, קיבלה החברה החלטה להרחיב את מגוון מוצרי שוורצקופף המשווקים בשוק הקמעונאי ולהביא לישראל מותג פרימיום בתחום טיפוח השיער, במטרה להפוך לשחקן מרכזי בתחום המוצרים לשיקום וטיפול השיער.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.