הנקל סוד

הנקל סוד / צילום: אפרת אשל
יצרנית מוצרי ניקוי

כתבות אחרונות

 

חשש לזיהום: ריקול למרכך שיער של המותג הוואי

הנקל סוד ביקשה להדגיש כי האיסוף נעשה מיוזמתה, מתוך אחריות ותחת הנחיה של משרד הבריאות

מיכל רז-חיימוביץ' 01.08.2017

הנקל סוד מבצעת ריקול למרכך כביסה מרוכז סוד בייבי סנסטיב

זאת בשל שימוש בבושם לבנדר שאינו מתאים למוצר זה ■ החברה מדגישה כי ניתן להשתמש במוצר כמרכך כביסה רגיל, אך לא עבור תינוקות או בעלי עור רגיש

מיכל רז-חיימוביץ' 17.07.2016
 מרכך כביסה של סוד עם האריזה החדשה / צילום: מיכל רז חיימוביץ

האריזה של מרכך הכביסה סוד קטנה מליטר ל-900 מ"ל; והמחיר?

בכמה מכולות שבהן עדיין מוכרים את שתי האריזות (הישנה והחדשה) מצאנו כי המחיר ליחיד נע בין 14-16 שקל – בין אם מדובר במוצר הישן או החדש, זה שמכיל פחות

מיכל רז-חיימוביץ' 23.06.2016
קניות, צרכנות / צלם: בלומברג

הנקל סוד הטעתה צרכנים - ותשלם 3.2 מיליון שקל כתרומה

החברה תתרום למספר גופים הפועלים להגנה על בעלי חיים בתחום הניסויים, לאחר שהטביעה את סמל הארנב של "האגודה הישראלית נגד ניסויים בבעלי חיים", בשעה שלא הייתה רשאית לעשות כן

מיכל רז-חיימוביץ' 06.07.2014

האריזה קטנה והמחיר לא? הנקל סוד תפצה את הצרכנים

הסתיימה בפשרה תביעה ייצוגית בגין מכירת מוצר שתכולתו 900 מ"ל ולא ליטר

מיכל רז-חיימוביץ' 11.02.2014

איש השיווק של מארס: שרון ישראלי, סמנכ"ל השיווק של הנקל סוד

ישראלי נבחר ע"י איגוד השיווק בזכות מהלך החדשנות של סוד בשוק ניקוי הרצפות

מיכל רז-חיימוביץ' 03.04.2013

מחדדת את התחרות: הנקל סוד משיקה סדרת מוצרים למותג "סוד"

זאת בהשקעה כוללת של 3 מיליון שקל, שתכלול קמפיין טלוויזיוני בהובלתה של כוכבת "הישרדות" נעמה קסרי ■ המכר השנתי של המותג עומד על 95 מיליון שקל

אילנית חיות 01.05.2012
אסם | לפני כולם

רבעון 1: תנובה וקוקה-קולה ירדו, שטראוס ונטו עלו

ברבעון הראשון אסם שמרה על כוחה, סנו התחזקה, וליימן שליסל נכנסה לראשונה לדירוג 10 הספקים המובילים במזון ■ מכירות מוצרי הצריכה השוטפת צמחו ב-4%

אילנית חיות 16.04.2012

זרמון DDB יטפל בתקציב הפרסום של המותג סוד

מתחילת 2011 עמד היקף הפרסום של המותג סוד על 1.1 מיליון דולר במחירי מחירון ■ גיא וינברגר, ששימש כמנכ"ל זרמון-גולדמן, עוזב את המשרד

ענת ביין-לובוביץ' 01.04.2012
לפני כולם

2011: מוצרי הנון-פוד ברשתות השיווק צמחו ב-2% בלבד

השוק הסתכם ב-4.74 מיליארד שקל ■ אפיינו את השנה: חדירת מרככי כביסה מרוכזים, התרחבות המותג הפרטי ותחרות בתחום הדאודורנטים

אילנית חיות 09.01.2012

סבון בטעם מרק עוף

על חברה גרמנית שכשלה בהבנת כללי השיווק ברשת, ועל הרשת הסודית של טויוטה

איתי בן-חורין 01.06.2011

אושרה הגשת ייצוגית נגד הנקל סוד בגין הטעיית צרכנים

בתביעה, בהיקף 52 מיליון שקל, נטען כי החברה הטעתה את לקוחותיה לחשוב שמוצריה - אבקת הכביסה "סוד", שמפו "הוואי" ועוד - מיוצרים ללא ביצוע ניסויים בבעלי חיים

חן מענית 17.01.2011

סטורנקסט: שוק המזון והמשקאות צמח ב-5% ברבעון השלישי

שוק מוצרי הטיפוח לבית ולפרט רשם צמיחה של 3.5% ל-1.36 מיליארד שקל ■ תנובה, שטראוס, אסם וחוגלה-קימברלי מאבדות נתחי שוק; קוקה-קולה, נטו ודיפלומט מתחזקות

אילנית חיות 10.10.2010

תנובה, שטראוס וטרה יתנו לרמי לוי הנחות בסניף החדש בירושלים

יעניקו ללוי הנחה ממוצעת של 12% לחצי שנה ו-6% לחצי שנה נוספת ■ לוי בתמורה יפרסם את החברות בסניף ■ ישקיע בסניף 3 מיליון דולר, והמכירות יעמדו על 240-300 מיליון שקל בשנה

אילנית חיות 24.08.2010

הנקל סוד יוצאת בפעילות BTL בטכנולוגיית תלת-ממד

הציבה בסניפי מגה בול עמדות פרסום עם טלוויזיות תלת-ממד שאינן דורשות משקפיים ייחודיים, המשדרות סרטון לג'ל לכביסה וג'ל למדיח ■ ההשקעה הכספית בפרויקט, שיימשך במהלך יולי-אוגוסט, מוערכת ב-250 אלף שקל

חגית ברונסקי 11.07.2010

2009: תנובה, שטראוס ואסם ירדו; קוקה-קולה, נטו ויוניליוור עלו

כך עולה מנתוני סטורנקסט המתייחסים לכלל שוק מוצרי הצריכה (FMCG) ■ קטגוריית מוצרי טיפוח הפרט והבית: חוגלה וסנו עולות, דיפלומט יורדת

אילנית חיות 13.01.2010

   12   

   נמצאו 19 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 2