אלעד מחפשת שוכרים למסעדת היוקרה במלון הפלאזה שנסגרה בשבוע שעבר

מאז שנפתחה לפני כמעט שנה, נאבקה המסעדה למשוך לקוחות לחלל המפואר שלה

שוק נדל"ן היוקרה במנהטן משפיע גם על אחת מהנגזרות הישירות שלו, הנדל"ן המסחרי היוקרתי. גם מסעדות יוקרה הפועלות באחד מהסמלים של העיר, מלון הפלאזה, העסקים לא כרגיל.

אתר הנדל"ן הניו יורקי "Crain's" מדווח כי חברת אלעד נכסים בשליטתו של יצחק תשובה המחזיקה בבניין ומלון הפלאזה במנהטן "החשיכה בשבוע שעבר את ה-"Palm Court", אחד מהיכלי הפאר של עולם המסעדנות של התפוח הגדול. דובר של אלעד מסר בתגובה כי "אלעד מנסה באופן נמרץ לממש את הפוטנציאל העשיר של ה-"Palm Court" וכי השבתת המסעדה היא זמנית.

מאז שנפתחה לפני כמעט שנה, נאבקה המסעדה למשוך לקוחות לחלל המפואר שלה. במשך חייה הקצרים לאחר השיפוץ והשדרוג בהיקף של 400 מיליון דולר שביצעה אלעד במלון עד לפתיחתו מחדש שינתה המסעדה את הכל, החל בתפריט שלה וכלה בריהוט, עד שבאוגוסט האחרון חדלה להגיש ארוחות ערב. תשובה רכש את הפלאזה ב-2004 תמורת 675 מיליון דולר, וההשקעה הנוספת נועדה להציע 250 דירות פאר ו-130 חדרי מלון. דירות המגורים והחלק המסחרי בשטח של 15 אלף מ"ר היא בבעלותה המלאה של אלעד נכסים. במלון מחזיקה אלעד 66% והשאר בידי הנסיך הסעודי וואליד בן טלאל (33%).

למרות חבלי הלידה הקשים של המסעדה שנסגרה, המסעדן ג'ואי אלחם, שמריץ את ה-"Oak Room" ואת ה-"Oak Bar" (כמעט אייקונים תרבותיים בניו יורק) במלון הפלאזה, שנפתחו מחדש לפני ששה שבועות בפלאזה, הביע עניין בהוספת ה"Palm Court" לתפריט שלו, מדווח ה-"Crain's". בבעלותו של אלחם גם מסעדת ה"פריים גריל" היוקרתית והכשרה למהדרין, הזוכה לביקורים חוזרים ונשנים של סלבריטאים, ולא רק יהודים (וכן מסעדת פיוז'ן כשרה בשם "סולו"). כעת מצוי אלחם במו"מ עם אלעד לצורך השתלטות על המסעדה שהתרוקנה. דוברו של אלחם מסר כי "הוא עובד על העסקה עם המלון". בינתיים ה"Oak Room" מגיש ארוחות בוקר, שירות שנתן ה"Palm Court" עד סגירתו בימים האחרונים.