יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של הדקה ה-90

יטפל גם בתקציב האינטראקטיב של החברה ; ב-2008 פרסמה החברה במדיה בכ-750 אלף דולר במחירי מחירון

תקציב הפרסום של הדקה ה-90 ירוכז במשרד הפרסום יהושע TBWA - כך נודע ל"גלובס". התקציב נוהל בשנים האחרונות במשרדי פרסום בסדר גודל בינוני-קטן כגון ברוקנר-נטע-יער ופרסום שם-לין, בעוד שתקציב האינטרנט של החברה נוהל במשרד הפרסום האינטראקטיבי אידיאולוג'יק. עתה כאמור ירוכז התקציב, לרבות האינטראקטיב, ביהושע TBWA.

הדקה ה-90 פועלת בתחום מכירות הרגע האחרון של חבילות תיור וכרטיסי טיסה מוזלים, באמצעות מוקד הזמנות טלפוני ואתר אינטרנט, וללא תיווכם של סוכני נסיעות. כזכור, משרד הפרסום יהושע TBWA ניהל במשך שנים ארוכות את תקציב הפרסום של ארקיע, בהיותה תחת הבעלות של האחים בורוביץ' ששלטו בה באמצעות חברת כנפיים. כשהשתנתה הבעלות על החברה, נפרדו הבעלים החדשים מהמשרד.

עיקר הפרסום של הדקה ה-90 התמקד מאז הקמתה בקמפיינים באינטרנט, אך עם זאת היא עלתה נקודתית בפרויקטים גם במדיה הכתובה. חלק אחר של התקציב הוקדש לשיתופי-פעולה עם חברות מסחריות אחרות - שבא לידי ביטוי במדיה. שיתוף-פעולה כזה נעשה מזה 3 שנים עם בנק דיסקונט - ומשם כנראה החיבור ליהושע TBWA, המשמש כמשרד הפרסום של הבנק.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי ב-2008 פרסמה החברה במדיה (לא כולל אינטרנט) בכ-750 אלף דולר במחירי מחירון.