עוגת הפרסום הקטנה בארץ מחייבת את המשרדים לחפש מקורות הכנסה נוספים, כמו עבודה עם חברות ישראליות בארה"ב ובבריטניה • מה שעובד למקאן ת"א ולאדלר־חומסקי בתחום הדיגיטל, עושה יהושע TBWA עם חברת התוכן השיווקי אינסייד, שפותחת כעת סניף בניו יורק
היקף התקציב השנתי של כצט עומד על כ־10 מיליון שקל • עד כה הוא טופל בידי מספר משרדי פרסום קטנים, וכעת הוא ירוכז במשרד אחד
משרדי הפרסום יהושע TBWA, גיתם BBDO ופובליסיס ישראל עלו כל אחד בנפרד בקמפיינים גלובליים שיופצו באירופה ובארה"ב • "יש אנשים שפיתחו אדישות, ואנחנו מנסים לייצר אצלם רגש" • ישראל מתגייסת
שיתוף-פעולה בין חברת צבעים, סוכנות פרסום וספוטיפיי הפך להצלחה • מנכ"לית משרד הפרסום יהושע\TBWA מסבירה איך קריאייטיב יכול להגדיר מחדש קטגוריות צרכניות • מדד המותגים 2023: המנכ"לים הבכירים במשק מספרים על המהלך השיווקי שהשפיע עליהם
בהסכם פשרה יוצא דופן בענף הפרסום נקבע כי המשרד הגדול בארץ ישלם מדי חודש, במשך שלוש שנים, ליהושע TBWA ולאדלר־חומסקי שהפסידו מולו במכרז, זאת לאחר טענות שלהם ל"תכססנות" ו"חוסר תום־לב" • התקציב של קופת־החולים מכבי עומד על 25 מיליון שקל בשנה
סקר שביצע איגוד השיווק הישראלי בודק את רמת השימוש של אנשי שיווק בארץ בכלי בינה מלאכותית • 41% מהמשיבים אמרו כי הכלים חוסכים זמן ומאפשרים להתמקד בדברים אחרים בעבודת השיווק, ו-29% הצביעו על רעיונות חדשים ויצירתיות • אירועים ומינויים
עד לאחרונה כיהנה צורף כסמנכ"לית שיווק ודיגיטל בקבוצת סמלת, וכעת היא מצטרפת לרשימה המצומצמת של מנהלות בכירות בענף הפרסום • בין לקוחות המשרד נמנים מקדונלד'ס, כאל, קופת-חולים מכבי, טויוטה, ווינר וקניוני עופר
אחרי שלפני מספר שנים נבנתה מחלקת תוכן אין האוס, כעת מתווספת למשרד הפרסום יהושע/TBWA סוכנות לימה של לי מלאך • "הקבוצה נערכת בתוכנית סדורה לקדם את האתגרים בצורה מקצועית, ולימה היא עוד פרק בתוכנית", אומר רמי יהושע • אירועים ומינויים
כנס השיווק השנתי לצעירים get real נערך ברידינג 3 בתל אביב • יהושע TBWA נבחר לטפל בתקציב הפרסום של אקסטרה ריטייל • למעלה מ-100 סטארט-אפים ישראלים ייקחו חלק בכנס האקלים-טק הראשון בישראל • אירועים ומינויים
מה חיפש מושל יוטה בישראל, בית החולים הווירטואלי מגיע לקטאר, יהושע TBWA יטפל בתקציב הפרסום של יאנגו דלי וגם קצת חדשות טובות • אירועים ומינויים
עד עתה ארגון מד"א לא השתמש בשירותי משרד פרסום, וכעת הוגדר תקציב של 2 מיליון שקל, שעשוי לגדול עם הזמן • וגם: יהושע TBWA מאבד את תקציב הפרסום של מליסרון לטובת מקאן
כפי שנחשף בגלובס, יגאל ברקת, שניהל את המשרד בחמש השנים האחרונות, מונה לאחרונה לסמנכ"ל השיווק של בנק הפועלים • יניב פיינשניידר שימש בתפקידו האחרון בתפקיד CMO בחברת WATERGEN ולפני כן שימש בתפקידי שיווק בנביעות, בטרה, בשטראוס ובטבעול
על רקע השינויים הגדולים בשוק הטלוויזיה, הוט מוסיפה משרד פרסום עבור נקסט - אפליקציית ה-OTT שלה • וגם: תקציב הפרסום של חברת הסמארטפונים OPPO יטופל ביהושע TBWA
לגלובס נודע כי יגאל ברקת פורש מתפקידו כמנכ"ל משרד הפרסום יהושע TBWA • ברקת נחשב למועמד המוביל להחליף את אסף אזולאי, סמנכ"ל השיווק של קבוצת הפועלים שהודיע לאחרונה על פרישה • וגם: אתרי הברנז'ה כסית וזצ נסגרים
לגלובס כי ברקת נחשב למועמד המוביל להחליף את אסף אזולאי, סמנכ"ל השיווק של קבוצת הפועלים, שהודיע לאחרונה על פרישה • צפוי לעזוב את משרד הפרסום גם אם בסופו של דבר מישהו אחר ייבחר לתפקיד בבנק
בתקציב הפרסום של הקופה מטפל מאמצע שנת 2007 משרד הפרסום יהושע TBWA
אדלר חומסקיבנק דיסקונטגיתםאירועים ומינוייםיגאל ברקתמינוי בכיריםמכרזמשרדי פרסוםרמי יהושעתקציב פרסום