רשת המשביר לצרכן תפתח בסניפיה מחלקות למוצרי ספא

המחלקות ייפתחו תחת המותג Sea of Life בהשקעה של 10 מיליון שקל ; המחלקה הראשונה נפתחה לפני ימים אחדים בקניון מלחה בירושלים, ובקרוב ייפתחו 2 סניפים נוספים בפתח-תקווה וברעננה

רשת המשביר לצרכן מרחיבה את פעילותה לתחום מוצרי הספא. הרשת חתמה לפני ימים אחדים על הסכם קונסיגנציה עם חברת המילניום השביעי, שבמסגרתו תפתח החברה 10 מחלקות למכירות מוצרי ספא בתוך סניפי המשביר לצרכן, תחת המותג Sea of Life, בהשקעה של 10 מיליון שקל.

המחלקה הראשונה נפתחה לפני ימים אחדים בקניון מלחה בירושלים, והיא משתרעת על שטח של 20 מ"ר. בקרוב תפתח החברה 2 סניפים נוספים בפתח-תקווה וברעננה.

לדברי מנכ"ל המשביר לצרכן, אסף בן-דב, "מטרת המהלך היא להגדיל את קהל היעד של הרשת, ולמשוך נשים צעירות המהוות כיום קהל מטרה עיקרי למוצרי ספא. האסטרטגיה שלנו היא להתמקד בחוויית קנייה על רצפת המכירה, ובכוונתנו להוות שחקן מרכזי בשוק מוצרי הספא בישראל".

חברת המילניום השביעי, מקבוצת מצדה, נוסדה בשנת 2004 ונמצאת בבעלות אורי בן-חור. החברה עוסקת בפיתוח ושיווק מוצרי קוסמטיקה וטיפוח מים המלח תחת המותגים Sea of Life, Yes to Carrots ועוד.

המילניום השביעי מפעילה רשת בת 12 סניפים הפועלים היום תחת המותג Sea of Life, ומחזור מכירותיה הסתכם ב-2008 ב-43 מיליון שקל. לדברי בן-חור, החברה צופה כי כל מחלקה במשביר תניב פדיון של 360-500 אלף שקל בשנה.