בעלי החברה, אורי בן-חור, מסר כי בכוונתו לבטל עסקאות עם לקוחות בחו"ל, אחת מהן בהיקף של כ-11 מיליון דולר, לאספקת מוצרים ל-4 רשתות מובילות בארה"ב
הישראליות סבורות כי מוצרי הטיפוח הישראליים איכותיים, אך לא תמיד נאמנות להם ■ נשות העולם, לעומת זאת, מצביעות ברגליים - ומוצרי קוסמטיקה כחול-לבן עושים חיל בחו"ל ■ הבשורה: בארץ משלמים פחות על מוצרים אלה
חתמה על שתי הזמנות ראשונות בהיקף 2.5 מיליון אירו ■ ל-SEPHORA, המחזיקה 515 סניפים ב-14 מדינות, מובטחת בלעדיות על שיווק המוצרים למשך שנתיים, והיא תשקיע מיליון אירו בקמפיין השקה בטלוויזיה ובעיתונות
המחלקות ייפתחו תחת המותג Sea of Life בהשקעה של 10 מיליון שקל המחלקה הראשונה נפתחה לפני ימים אחדים בקניון מלחה בירושלים, ובקרוב ייפתחו 2 סניפים נוספים בפתח-תקווה וברעננה