בור בלי תחתית

עיריית ניו יורק אישרה ליאנקיז למכור אגרות חוב פטורות ממס בסך 370 מיליון דולר לטובת השלמת האצטדיון החדש בברונקס. הסכום מצטרף ל-945 מיליון דולר באגרות חוב שכבר אושרו ; גם המטס לא יצאו מקופחים

עיריית ניו יורק הסירה את המכשול האחרון להשלמת האצטדיון של החדש של ניו יורק יאנקיז, כשאישרה בסוף השבוע הקצאה נוספת של אגרות חוב פטורות ממס בסך 370.9 מיליון דולר. זאת בנוסף לאגרות חוב פטורות ממס בסך 945 מיליון דולר שכבר אושרו ליאנקיז לצורך הבנייה. ההקצאה הנוספת נועדה כדי להשלים מספר אלמנטים נוספים בבנייה, כמו שיפורים בתקני האבטחה, עמדות לעיתונאים ולוח תוצאות חדש ומשודרג. ההצעה אושרה ברוב של 11 מול 1. עלות בניית האצטדיון, שנאמד בתחילה בפחות ממיליארד דולר, תגיע לכ-1.5 מיליארד דולר.

העירייה אישרה גם לקבוצת הבייסבול השנייה של העיר, המטס, למכור אגרות חוב פטורות ממס בסך 82.3 מיליון דולר להשלמת האצטדיון החדש שלה בסיטי פילד. ההלוואה הנוספת מצטרפת לאגרות חוב פטורות בסך 615 מיליון דולר שכבר אושרו למטס.

ההחלטה הנוכחית הביאה לדיון ציבורי סוער, מאחר שהיאנקיז שדרשו את התמיכה הנוספת של העירייה החתימו בשבועות האחרונים שלושה שחקנים - סי.סי סבאטיה, מארק טשיירה ו.איי.ג'יי בארנט - עבור סכום כולל של כ-420 מיליון דולר.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט