גיוון אימג'ינג מעמיקה את דריסת הרגל ביפן: סרטי פוג'י תפיץ את ה-PillCam במדינה

חברת סרטי הצילום היפנית כבר מפיצה את הגלולה של גיוון במדינות נוספות ; חומי שמיר: אנדוסקפיית "הבלון הכפול" של פוג'י לטיפול במחלות המעי הדק היא התוסף המושלם של לקפסולת האנדוסקפיה של גיוון אימג'ינג"

גיוון אימג'ינג הודיעה היום (ג') על הרחבת הקשר עם סרטי פוג'י , באמצעות שיתוף פעולה עם החטיבה הרפואית של ענקית סרטי הצילום היפנית. גיוון, נזכיר, מפתחת ומשווקת גלולות המשדרות תמונות ומאבחנות אי סדרים, דימומים ומחלות במעי הדק, בוושט ובמעי הגס.

החטיבה הרפואית שבבעלותה המלאה של פוג'י תפיץ את מוצר הדגל של גיוון, PillCam SB ביפן החל מהיום. פוג'י כבר מפיצה את מוצריה של גיוון במספר מדינות (הודו, למשל), ומשתפת פעולה עם החברה הישראלית במחקר ובפיתוח החל מ-2007. היקפו הכספי של ההסכם לא פורסם.

"אנו שמחים להרחיב את שיתוף הפעולה שלנו עם סרטי פוג'י, מובילה עולמית עם היסטוריה מוכחת בשוק האנדוסקופיה", צוטט בדיווח לבורסה חומי שמיר, הנשיא והמנכ"ל של גיוון אימג'ינג. "אנו מאמינים כי השותפות תביא לטיפול מצוין במטופלים שלנו, ובאלו הסובלים מהפרעות במערכת העיכול ביפן. ביחד עם סוזוקן והחטיבה הרפואית של סרטי פוג'י המשמשים כמפיצים של מוצרינו למעי הדק ביפן, אנחנו יכולים להרחיב את דריסת הרגל ואת המכירות בשוק היפני המבטיח. בנוסף, אנדוסקפיית "הבלון הכפול" שהושקה על-ידי סרטי פוג'י ב-2003 לטיפול במחלות המעי הדק היא התוסף המושלם של לקפסולת האנדוסקפיה של גיוון אימג'ינג".

מניותה של גיוון אימג'ינג רשומות למסחר באופן דואלי בבורסה בתל-אביב (שם הן נמנות עם מדדי ת"א-100 ותל-טק 15) ובנאסד"ק (ברשימת ה-Global Market). שווי השוק הכולל של החברה בבורסה המקומית עומד על 1.21 מיליארד שקל, מאחר והמניה טיספה ב-47.2% מתחילת 2009. קבוצת IDB שבשליטת נוחי דנקנר, משפחות מנור ולבנת מחזיקות ב-39.8% מהחברה, באמצעות אלרון (23.5%) ודיסקונט השקעות (16.3%).