חיים יבין ואלדד קובלנץ - בוועדה מייעצת של קבוצת "רדיו ללא הפסקה"

השרון הוא אזור הזיכיון היחיד בו מתמודדת יותר מקבוצה אחת בגל ב' של מכרזי הרדיו האזורי ; "רדיו ללא הפסקה" של דודי ויסמן ואלי עזור הצטיידה בטאלנטים מתחום הטלוויזיה לקרב מול "רדיו עכשיו" של משה מנו ומשפחת אורגד

רגע אחרי הגשת ההצעות למכרזי הרדיו האזורי, רדיו 99 - אזור הזיכיון היחיד אליו הוגשו שתי הצעות - מציג את הרכבו המחודש.

"רדיו ללא הפסקה", אחת משתי המתמודדות על אזור זה והמפעילה כיום את התחנה באזור המרכז, מינתה ועדה מייעצת, שתכהן לצד המנכ"לית ותייעץ לה בנושאי תקשורת, אסטרטגיה חברה וסביבה. בראש הוועדה יעמוד "מר טלוויזיה", חיים יבין, ולצידו ד"ר מיקי הרן, לשעבר מנכ"ל המשרד לאיכות הסביבה, ואלדד קובלנץ, שהודיע באחרונה על סיום תפקידו כסמנכ"ל בזכיינית ערוץ 2 קשת.

כאמור, אמש (ד') היה המועד האחרון להגשת הצעות במכרזי הרדיו של גל ב' של הרשות השנייה. למעט אזור הזיכיון בו פועל כיום רדיו 99, בשאר האזורים הוגשה הצעה אחת בלבד - הצעה של המפעילה הנוכחית של התחנה.

רדיו 99 מופעל כיום על-ידי קבוצת "רדיו ללא הפסקה", שרכשה את החברה מידיו של ארקדי גאידמק. קבוצת "רדיו ללא הפסקה" היא בבעלות אנשי העסקים דודי ויסמן (32%, באמצעות רשת רבוע כחול שבבעלותו), אלי עזור (31%) רשת קלאב הוטל (22%), אמנון דיק (11%) ועידו מור (4%), שאף ישמש כיו"ר פעיל של החברה. מור משמש בשנים האחרונות מנכ"ל רדיו ללא הפסקה 103FM. מישל קרמרמן תמשיך לכהן כמנכ"ל רדיו 99FM.

הקבוצה השנייה המתמודדת על אזור זיכיון זה היא "רדיו עכשיו", שמנוהלת על-ידי יואב צור, עורך רשת מקומוני "מעריב", ובבעלות משה מנו (40%), בעל עסקי ספנות שהתמודד במכרזי גל א' על אזור הזיכיון של חיפה - והפסיד; קבוצת אורגד (40%), צביקה שפירא (10%) וגרשון ירושלמי (10%).

עידו מור, יו"ר קבוצת רדיו 99 שמיתגה את שמה תחת הסיסמה "מרגישים שינוי באוויר", אמר היום (ה'): "אנו גאים להציג קבוצה חזקה ומגוונת, בעלת ניסיון עסקי ותקשורתי עשיר עם הצלחות מוכחות בתחום הרדיו. לאחר שעסקנו בייצוב רדיו 99 בחודשים האחרונים, אנו מתכוונים להצעיד את התחנה להיות אחת המובילות בשוק הרדיו בישראל".

מכרזי גל ב' תקפים לאזורי הגליל והגולן (בבעלות קבוצת "רדיו ללא הפסקה"), העמקים (בבעלות קבוצת "רדיו קול רגע" של חיים הכט), עמק חפר (שם פועלת קבוצת "רדיו 90" שבבעלות משפחת אורגד), שפלת יהודה (שבבעלות דודו בן-בסט ושאול אלוביץ'), גוש דן (רדיו תל אביב) וכאמור השרון, שם פועלת כיום רדיו 99. מועצת הרשות השנייה, המכהנת כועדת המכרזים, תתכנס לדון בהצעות ולבחור את הזוכים בתוך כחודשיים.