חברת טמפו יוצאת מקטגוריית המים בטעמים, חצי שנה בלבד לאחר שנכנסה אליה בשנית עם המותג אקווה נובה.
כזכור, לפני כחצי שנה מתחה חברת טמפו את המותג אקווה נובה למים בטעמים, בתוספת פרי אורגני. הכניסה בשנית לקטגוריה באה לאחר שמותג המים בטעמים סאן בנדטו, שהיה הראשון בשוק, כשל.
אלא שהמהלך החדש של החברה לא צלח גם הפעם. לפי נילסן, במחצית השנייה של 2008 תפס המותג אקווה נובה בטעמים נתח כספי של 2.4% בלבד מהקטגוריה, במקביל לנתח כמותי של 1.5%. מדובר, אם כן, בהיקף מכר העומד על כ-500 אלף שקל בשישה חודשים בלבד וזאת במחיר מכר כספי לצרכן.
לפי נילסן, היקף המכר בקטגוריית המים בטעמים רשם בשנת 2008 גידול של 62.4% והסתכם ב-38.6 מיליון שקל, לעומת מכר של 23.7 מיליון שקל ב-2007.
ואולם, בניגוד לצמיחה העקבית שהקטגוריה נהנתה ממנה בשנתיים האחרונות, בחודשים נובמבר-דצמבר 2008, רשמה הקטגוריה צניחה כספית של 12%, במקביל לצניחה כמותית של 7.2%. עיקר הצניחה, ראוי לציין, נרשמה בחודש נובמבר.
במהלך 2008 נכנסו לקטגוריה גם החברות יפאורה-תבורי ומי עדן , כאשר המותג נביעות נותר המותג המוביל.
חברת טמפו מסרה בתגובה, כי היא בוחנת את האסטרטגיה שלה בתחום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.