נתח השוק הכספי של רשת "
רמי לוי שיווק השקמה" רשם ב-2008 גידול של 38% ועמד על 2.9%, לעומת נתח שוק כספי של 2.1% שבו החזיקה הרשת בשנת 2007 - כך עולה מנתוני נילסן שהגיעו לידי "גלובס".
מכירות מוצרי הצריכה (FMCG) ברשת רמי לוי צמחו ב-2008 ב-50%, פי 5.5 מקצב צמיחת השוק כולו. בעוד שמכירות מוצרי הצריכה ברשת עמדו בשנת 2007 על 602.3 מיליון שקל, ב-2008 הסתכמו המכירות ב-903.9 מיליון שקל.
רשת רמי לוי מונה היום 14 סניפים, 4 מתוכם נפתחו במהלך 2008.
במהלך השנה הנוכחית מתכננת הרשת לפתוח 5-8 סניפים נוספים.
מקור הצמיחה במכירות הרשת הנו בפתיחת סניפים, וכן בגידול במכירות בחנויות זהות בשיעור של כ-17%.
יצויין כי כלל שוק מוצרי הצריכה בשוק המבורקד רשם בשנת 2008 גידול של 9% והסתכם ב-31.170 מיליארד שקל, לעומת מכר של 28.68 מיליארד שקל ב-2007.
כפי שחשף השבוע "גלובס", הרשתות העצמאיות והמינימרקטים הפרטיים התחזקו ב-2008 על חשבון הרשתות הגדולות - רבוע כחול ושופרסל .
נתח השוק הכספי של רשת שופרסל ירד מ-37.5% בשנת 2007 ל-36.7% בשנת 2008. ואילו נתח השוק של רבוע כחול ירד מ-23.7% בשנת 2007 ל-21.8% בשנת 2008.
לעומת זאת, נתח השוק של הרשתות העצמאיות עלה מ-20.7% בשנת 2007, ל-22.4% בשנת 2008. בנוסף, נתח השוק של המינימרקטים הפרטיים עלה מ-9.9% בשנת 2007, ל-10.5% בשנת 2008.
רשת רמי לוי שיווק השקמה נסחרת לפי שווי שוק של 321 מיליון שקל. מחזור כלל מכירות הרשת ב-9 החודשים הראשונים של השנה הסתכם ב-701 מיליון שקל (לא כולל מע"מ).
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.