ההתייקרויות במשק מובילות לירידה במכירות המזון והטואלטיקה, ולא מעט ספקים מתלבטים האם להתחרות בעצמם על המדפים בסופרמרקטים • במקרה שיבחרו בכך, יידרש מהם שינוי כואב
הרגישות הצרכנית הגבוהה בזמן מלחמה, יחד עם העמדה האגרסיבית של הרגולטור שדורש מהיצרנים "להיכנס מתחת לאלונקה", דורשות פעולה ממותנת יותר מצד חברות במשק
חברות המספקות מוצרים לשדרוג הבית רשמו ירידה חדה ברווחים במחצית הראשונה של 2023, ומניותיהן צנחו בעשרות אחוזים • גורם בענף: "הרבה חברות ממוקדות היום בהקטנת מלאי, כדי לצלוח תקופה שאף אחד לא יודע להעריך כמה זמן תימשך"
בנק ישראל חשף בימים האחרונים כי מגמת הגידול באשראי הצרכני נבלמה במחצית השנייה של 2022 • הייבוא של מוצרי צריכה רשם ירידה חדה בפברואר • ומבט מעמיק על אופן הרכישות בכרטיסי ישראל עשוי לספק סיבה לדאגה • העלאות ריבית בנק ישראל מובילות להורדת הילוך
נתוני סטורנקסט מצביעים על ירידות בהיקף הכספי של מכירות מוצרי המזון בחודש מרץ • תחום השוקולדים והחטיפים התחזק
חטיבת מוצרי הצריכה של ג'ונסון אנד ג'ונסון, שמגלגלת 15 מיליארד דולר בשנה, תופרד מעסקי התרופות והציוד הרפואי • טרם ידוע מי יעמוד בראשה וכיצד יבוצע הפיצול • המניה מתחזקת במסחר המקדים
הצרכנים ירכשו באשראי מוצרים כמו מוצרי חשמל ויוכלו להחליפם במוצרים חדשים עם תקופת תשלומים חדשה, כשהכוונה היא להרחיב את סל המוצרים בהמשך גם לעולמות נוספים • הרכישה לא תתפוס מסגרת אשראי קיימת לצרכנים • המיזם הוא בשיתוף עם קבוצת יזמים בראשות מנכ"ל המכללה למינהל רפי גמיש
קצב הצמיחה במכירת מוצרי צריכה בחברה החרדית ב–2020 היה נמוך מאשר בשנים קודמות • בשוק הכללי הקצב היה גבוה פי ארבעה מממוצע הצמיחה בשנתיים האחרונות
חברת מוצרי הצריכה מבקשת לגייס 100 מיליון שקל, לפי שווי של כ-400 מיליון שקל "לפני הכסף" • עוד נערכות להנפקה: Trucknet, המפתחת טכנולוגיה לאופטימיזציה של תובלה יבשתית, ו-Pomvom, הפועלת בתחום של זיהוי ועיבוד תמונה
מנתוני סטורנקסט עולה כי באוקטובר כמעט כל חברות המזון המשיכו להציג צמיחה משמעותית • לעומת הזינוק החריג השנה, ב-2021 יש צפי להאטה בצריכה, ובמקביל נערכים בחברות להתייקרות חומרי גלם • וגם, מי החברה שכלל לא הרוויחה מהמשבר?
שוק מוצרי הצריכה מציג צמיחה של כ-9% במכירות במחצית הראשונה של השנה • לא רק המכירות עלו, אלא גם המחירים – בעיקר בקטגוריות המזון והמוצרים לבית • "גלובס" מנתח איזה חברות מזון נהנו ואיזה נפגעו, מה קנינו יותר, מה פחות, ועד כמה מחירי המזון ממשיכים לטפס
כך עולה מנתוני סטורנקטס שהגיעו לידי "גלובס" • עם זאת, בעוד שחברות המזון נהנו מצמיחה בזירת הפעילות הקמעונאית, חלק ניכר מהפעילות המוסדית שלהן נגדע באחת עם ההשבתה בת החודשיים של המלונות ושוק ההסעדה על רקע מגפת הקורונה
הקפדה על שמירת מרחק בין הלקוחות, סימון מקומות לעמידה באזור הקופות ואיפה השליח ישאיר את המשלוח? • אלה ההנחיות החדשות והקפדניות
רגע לפני המיזוג עם סלקום, גולן טלקום מדווחת על תוספת של 21 אלף מנויים ל-927 אלף בסך-הכול
רשת הדיור המוגן של משפחת בלושטיין מונה כ-1,000 יחידות דיור בחמישה בתים • חברת מגדלי הים התיכון נסחרת בשווי שיא של 1.6 מיליארד שקל, לאחר עלייה של 75% במניה מתחילת השנה
הירידות החדות ביותר בחודש מרץ נרשמו אצל ספקיות של מוצרי ניקיון וטואלטיקה, על רקע הדחייה בחגיגת הניקיון של פסח
אשראי צרכניגולן טלקוםהעלאת מחיריםמזוןמחירי המזוןמס קנייהסטורנקסטקמעונאותרשתות שיווקשיווק