השופט דן ביין ישמש כמגשר בין עוזי גרסטנר לבין רפאל ורחל גרסטנר

הגישור שניהלו הצדדים בעבר נכשל ; לפני כחודשיים קבע ביהמ"ש כי זכויותיו של עוזי גרסטנר קופחו ע"י בעלי מניות הרוב בחברת נכסי רחל אביבה, וכי לשם הסרת הקיפוח על רפאל ורחל גרסטנר לרכוש את מניותיו בחברה

בית המשפט המחוזי בתל-אביב מינה את השופט בדימוס פרופ' דן ביין לתפקיד מגשר בסכסוך בין עוזי גרסטנר לבין רפאל ורחל גרסטנר, בהסכמת הצדדים. הליך גישור ממושך שניהלו הצדדים בעבר נכשל.

לפני כחודשיים קבע בית המשפט כי זכויותיו של עוזי גרסטנר קופחו על-ידי בעלי מניות הרוב ודירקטוריון חברת נכסי רחל אביבה, וכי לשם הסרת הקיפוח על רפאל ורחל גרסטנר לרכוש את מניותיו בחברה.

בעתירה שהגיש עוזי גרסטנר להסרת קיפוחו נאמר כי החל ממועד הקמתה על-ידי יונה גרסטנר ב-1960 משמשת נכסי רחל אביבה כחברת אחזקות וכיום היא מחזיקה בכ-11% ממניות אמפא. עוזי גרסטנר הוא בנו של יונה גרסטנר מנישואיו הראשונים, ואילו רפאל גרסטנר הוא בנה של רעייתו השנייה של רפאל, רחל גרסטנר. האחרונה מחזיקה ב-52% ממניות החברה, ויתרת המניות מוחזקות בחלקים שווים על-ידי עוזי ורפאל גרסטנר.

בפסק הדין שניתן בעתירתו של עוזי גרסטנר נקבע כי חלוקת המשאבים בין בעלי המניות בחברה היתה בלתי הוגנת באופן שרק עוזי גרסטנר לא זכה ליהנות מרווחיה של החברה. (ת.א. 1830/01).