קסטרו מעירה את השוק: מציעה זיכוי בגובה 100 שקל על כל ג'ינס ישן

הג'ינסים הישנים ייתרמו לעמותות למען נוער בסיכון ; מנכ"ל קסטרו, גבי רוטר: "חשבנו איך אנחנו מצד אחד תורמים למען מטרה נעלה ומצד שני יוצאים מורווחים" ; המהלך ילווה בקמפיין בהשקעה של 2 מיליון שקל

שתי ציפורים במכה: רשת קסטרו יוצאת היום (ד') עם מהלך שיווקי חדש במסגרתו היא מציעה זיכוי בגובה 100 שקל על כל ג'ינס ישן של כל החברות. הג'ינסים הישנים יופנו לתרומות לעמותות הפועלות למען נוער בסיכון כמו "אשלים", "נקודת מפנה", "על"ם" ו"בית השאנטי".

"מצד אחד, כל הזמן מדברים אתנו על מעורבות קהילתית, ומצד שני הפסיכולוגיה של הצרכנים במגננה. הצרכנים מוטרדים ויש היום פסיכולוגיה שאתה צריך לשמר את מה שיש לך כי מי יודע מה יקרה מחר. חשבנו איך אנחנו מצד אחד תורמים למען מטרה נעלה ומצד שני יוצאים מורווחים מהסיפור הזה", מסביר מנכ"ל קסטרו, גבי רוטר.

לפי רוטר, ההאטה במשק מורגשת בכל השוק וגם ברשת קסטרו. "בנובמבר-דצמבר הייתה פגיעה במכירות וגם בינואר הייתה פגיעה, בעיקר בגלל הפעילות בעזה, אבל אני לא יכול לפרט את התוצאות. יחד עם זאת, אני מבטיח שקסטרו תהיה בסדר. מעבר לכך, אני חושב שהכל זמני. המותגים הטובים ימשיכו לשרת את הלקוחות כמו שצריך, וקסטרו תעבור את התקופה הזאת בסדר. אני רוצה לשדר אופטימיות. אנחנו חייבים להביא אופטימיות. לא הכל שחור. אני מאוד מקווה שזה גם יעזור למכירות, למרות שההטבה היא משמעותית".

קסטרו תשקיע בקמפיין שילווה את המהלך סכום של 2 מיליון שקל.