איש השיווק של ינואר: רן גוראון, סמנכ"ל השיווק בבזק

גוראון ניהל את מהלך המיתוג מחדש של בזק שהחל בדצמבר 2007, במסגרתו התמקדה בזק בהרחבת השירותים בבית הלקוח תחת הסיסמה "בזק הכי טוב בבית"

איגוד השיווק הישראלי בחר ברן גוראון, סמנכ"ל השיווק של בזק , לאיש השיווק של חודש ינואר 2009.

גוראון ניהל את מהלך המיתוג מחדש של בזק שהחל בדצמבר 2007, במסגרתו התמקדה בזק בהרחבת השירותים בבית הלקוח תחת הסיסמה: "בזק הכי טוב בבית".

נדבך מרכזי במהלך הבית של בזק היה החדירה המוצלחת לתחום הרשתות הביתיות, כשהחברה סיפקה, נכון להיום, 400 אלף רשתות אלחוטיות, כ-70% מסך שוק הרשתות בישראל. בזכות מהלך זה, שליש מכלל המחוברים לאינטרנט מחזיקים ברשת ביתית.

"היום, שנה אחרי המהלך שלנו, גם המתחרים מתחילים להתעניין בשוק הרשתות הביתיות - כולם הבינו שזירת הבית הופכת לזירה נחשקת, ונכנסים אליה עוד ועוד שחקנים", אומר גוראון. "שוק התקשורת בעולם מתחלק בין הסלולארי לקו הביתי, ובישראל לא היה שחקן משמעותי בזירת שניכס לעצמו את זירת הבית. הגענו למסקנה שבמהפכת התקשורת בבית הלקוח טמון העתיד של בזק".

רן גוראון משמש כבר 3 שנים כסמנכ"ל השיווק של בזק. לפני כן היה סמנכ"ל שיווק בחברת ברק 013, ולפני כן מנהל שיווק עסקי בחברת סלקום.