תשובה ממשיך למכור מלונות לפתאל: מו"מ למכירת גולדן טוליפ בב"ש ב-100 מיליון שקל

גולדן טוליפ כולל 250 חדרים, מרכז מסחרי ואולם אירועים המושכרים לגורמים שונים ; המלון מנוהל כבר עתה ע"י רשת פתאל ; המלון נפתח על ידי קבוצת תשובה לפני 12 שנה בעלות של 20 מיליון דולר

פחות משנה לאחר שרשת המלונות פתאל רכשה מחברת אלעד מלונות הפרטית של יצחק תשובה שני מלונות באילת, נמצאים הצדדים במו"מ למכירת המלון של תשובה בבאר שבע.

המו"מ למכירת מלון גולדן טוליפ (לשעבר הילטון באר שבע) מתנהל סביב שווי של 100 מיליון שקל. גולדן טוליפ כולל 250 חדרים, מרכז מסחרי ואולם אירועים המושכרים לגורמים שונים. המלון מנוהל כבר עתה ע"י רשת פתאל. המלון נפתח על ידי קבוצת תשובה לפני 12 שנה בעלות של 20 מיליון דולר. לא ידוע מה יהיה היקף הרווח שתרשום אלעד מלונות בגין המכירה.

מכירה זו היא המשך למגמה של אלעד מלונות למכירת נכסיה המניבים בישראל. במארס 2008 סיכמה אלעד עם רשת פתאל על מכירת שני מלונות באילת תמורת 60 מיליון דולר: גולדן טוליפ קלאב וגולדן טוליפ פריווילג' באילת. גם שני מלונות אלו היו באותו סדר גודל של חדרים, 282 חדרים בגולדן טוליפ קלאב ו-247 חדרים בגולדן טוליפ פריווילג'. לאחר מכירה זו נותר תשובה למעשה עם מלון אחד באילת, הילטון מלכת שבא.

רשת פתאל שהוקמה ב-1999 מחזיקה ומנהל כיום 20 מלונות בישראל. בקרוב היא תפתח גם את מלון העסקים החדש והראשון שלה ברמת החי"ל בתל אביב.