משרד ליווי: בכירי וול סטריט הזמינו שירותי מין וקיבלו חשבוניות על "שירותי מחשוב"

כריסטין דייויס, לשעבר מנהלת של שירות נערות ליווי מהיוקרתיים בניו יורק, טענה בראיון טלוויזיוני ששודר ביום ו' שעבר, כי בנקאי השקעות, עורכי דין מוול סטריט, מנכ"לים ובכירים בשוק המדיה פנו אליה לצורך הזמנה של שירותי מין בתשלום ושילמו באמצעות כרטיסי אשראי שהיו שייכים לחברה שבה עבדו

כריסטין דייויס, לשעבר מנהלת של שירות נערות ליווי מהיוקרתיים בניו יורק, טענה בראיון טלוויזיוני ששודר ביום ו' שעבר, כי בנקאי השקעות, עורכי דין מוול סטריט, מנכ"לים ובכירים בשוק המדיה פנו אליה לצורך הזמנה של שירותי מין בתשלום ושילמו באמצעות כרטיסי אשראי שהיו שייכים לחברה שבה עבדו.

דייויס אמרה שבין לקוחות המשרד שניהלה היו בנקאי השקעות מג'יי.פי מורגן, מגולדמן זאקס, ממריל לינץ', מליהמן ברדרס ומדויטשה בנק. הראיון שודר בתוכנית "20/20" של רשת הטלוויזיה ABC. הרשת מסרה כי רשימת הלקוחות של דייויס כללה גם סגן נשיא בחברת מדיה גדולה, וכן את הבעלים המשותף של קבוצת בייסבול מהליגה העליונה, המנכ"ל של אחת מחברות הפרייבט אקוויטי הגדולות במדינה ובכיר במגזר הבנייה בניו יורק.

"החיוב של חלק מהבחורים האלה התבצע באמצעות כרטיסי אשראי תאגידיים", אמרה דייויס. "הנפקתי חשבונות חודשיים בגין 'שירותי תמיכה למחשבים' ו'הוצאות בנייה'. חייבתי אותם על בסיס חודשי, כדי שהם יוכלו להעביר את זה אצל רואי החשבון שלהם".

דייויס נעצרה באותו החודש שבו הופסקה פעילותו של משרד ליווי אחר, דה אמפרור קלאב VIP, לאחר שמושל מדינת ניו יורק דאז, אליוט ספיצר, זוהה כאחר מלקוחותיו. בספר שיצא ב-6 בפברואר טוענת דייויס שספיצר נמנה גם עם לקוחותיה.

בראיון היא סיפרה שהציעה לתובע הפדרלי במחוז מנהטן ראיות לקשריהם התאגידיים של לקוחותיה, אך התובעים סירבו לחקור את העניין.