מנכ"ל בזק בינלאומי: רוצה להציע חבילות עם yes אך לא בטוח שהרגולציה תאפשר

לדברי איציק בנבנישתי, שירותי הטלפוניה הנייחת יהוו עבור בזק בינלאומי מוצר משלים בלבד, והוא אינו רואה בהם מוצר שעתיד להיות מנוע צמיחה כשלעצמו

איציק בנבנישתי, מנכ"ל בזק בינלאומי, מעריך שבתוך חודשיים החברה תתחיל לספק שירותי טלפוניה נייחת על גבי האינטרנט (VOB) לאחר שאתמול (א') הוענק לה רישיון לשירותים אלה על-ידי משרד התקשורת. בשיחה עם "גלובס" אומר בנבנישתי כי הרישיון ניתן לחברה באיחור של שנתיים, אך למרות זאת הוא מאוד שמח על קבלתו ומעריך שהמוצר שתספק החברה יהווה חיזוק משמעותי לסל המוצרים שלה.

לדברי בנבנישתי, שירותי הטלפוניה הנייחת יהוו עבור בזק בינלאומי מוצר משלים בלבד והוא אינו רואה בהם מוצר שעתיד להיות מנוע צמיחה כשלעצמו. "נשתמש בשירותי הטלפוניה בחוכמה ונציע אותם בעיקר כמוצר משלים אך בעל ערך ומנגד כמוצר שיסייע לנו בשימור לקוחות. בכל מקרה, זה לא יהיה מוצר חינמי", אמר בנבנישתי.

בזק בינלאומי תקבל את הקידומת 0765 אבל לדברי בנבנישתי, אין משמעות שיווקית לקידומת ולכן היא גם לא תהיה מושא לקידום שיווקי כלשהו. בנבנישתי אמר עוד כי אין הערכות או צפי לגיוס לקוחות וכי מבחינתו אין משמעות למספר המנויים שיהיו בטלפוניה, אלא מה תהיה תרומתם לרווחיות ולתפיסת החברה בעיני הלקוחות.

לגבי חבילות שיציע ללקוחות, אמר בנבנישתי כי אין ספק שהחברה תציע חבילות הכוללות אינטרנט וטלפוניה ביתית (כולל שיחות בינלאומיות). לגבי שיתופי פעולה עם חברות בקבוצת בזק כמו yes אמר כי ישמח מאוד להציע חבילות כאלה אך הרגולציה על קבוצת בזק מערימה קשיים והוא לא יודע האם זה יתאפשר רגולטורית.