עו"ד יעקב וינרוט שכר את שירותיהם של עוה"ד דוד ליבאי ונבות תל-צור

מוקדם יותר היום פורסם כי וינרוט קיבל זימון לשימוע יחד עם רו"ח זאב פלדמן בפרשת שוקי ויטה ; בפרשה זו חשוד ויטה כי בהיותו פקיד שומה גוש דן פעל להסדרי שומה חריגים מול ארקדי גאידמק ומיכאל צ'רנוי, לקוחותיו של וינרוט

עו"ד יעקב וינרוט, שזומן לשימוע בפרשת שוקי ויטה, שכר את שירותיהם של עורכי הדין דוד ליבאי ונבות תל-צור - כך נודע ל"גלובס".

וינרוט קיבל זימון לשימוע יחד עם רו"ח זאב פלדמן, לשעבר סגן נציב מס הכנסה, בפרשת שוקי ויטה. בפרשה זו חשוד ויטה כי בהיותו פקיד שומה גוש דן פעל להסדרי שומה חריגים מול ארקדי גאידמק ומיכאל צ'רנוי, לקוחותיו של וינרוט. על-פי טענת הפרקליטות בטיוטת כתב האישום שגיבשה, וינרוט נעזר בפלדמן כ"פרונט" שלו, בכדי לקבל הסדרי שומה חריגים עבור לקוחותיו.

עוד נודע כי טיוטת כתב האישום כוללת גם סעיפי אישום של הלבנת הון נגד וינרוט ופלדמן. על-פי הטענה, הכסף שגאידמק היה אמור להעביר למס הכנסה בגין ההסדר שנעשה עימו הוחזק בחשבונות על שם וינרוט. בכך, על-פי הטענה, הולבן הונו של גאידמק.

ממשרד וינרוט נמסר בתגובה: "החשדות כלפי וינרוט ופלדמן נטולי יסוד וחסרי בסיס על פניהם. כל בירור ענייני יעלה את היותם מופרכים ונסתרים מכל זווית שהיא. החשדות באו לעולם על רקע העובדה שוויטה יוצג על-ידי וינרוט, ועל כן יש בהן פגיעה חסרת תקדים בסניגור עקב מילוי תפקידו, ביחסי עורך דין-לקוח ובזכותו של אדם להיות מיוצג ללא מורא וללא משוא-פנים. ד"ר וינרוט יעמוד על בירור מהיר ויסודי של הדברים, על מנת שהאמת תתברר כהווייתה, על כל המשתמע, כשהוא סמוך ובטוח בתוצאות הבירור".