גזית גלוב תובעת את טיב טעם: "הפרה התחייבותה לשכור שטח במתחם G כפר-סבא"

התביעה בסך 2.7 מיליון שקל הוגשה בהליך סדר דין מקוצר ; טיב טעם בתגובה: "גזית גלוב היא שבחרה - משיקולים השמורים עימה - לבטל את ההתקשרות בין הצדדים ללא כל עילה שבדין, ובכוונתנו לתבוע אותה"

חברת גזית גלוב , בעלת מתחמי הקניות G, תובעת בבית המשפט המחוזי בתל-אביב 2.7 מיליון שקל מרשת טיב טעם , בטענה להפרת הסכם שכירות במתחם G החדש בכפר-סבא.

באמצעות עוה"ד אהוד ארצי ושי גימלשטיין נטען, כי חברת G כפר-סבא מקבוצת גזית גלוב חתמה על הסכם בו התחייבה טיב טעם לשכור 3,000 מ"ר במתחם החדש שעתיד להיפתח בכפר-סבא. בהתאם לחוזה אמורה היתה טיב טעם להעביר 3 חודשים לפני מועד פתיחת המתחם אישורי ביטוח וערבות בנקאית ולהתחיל להתאים את המתחם לצרכיה המיוחדים.

ואולם, למרות הודעות דרישות חוזרות ונשנות, לא עמדה טיב טעם ביעדים להם התחייבה ולא החלה בביצוע עבודות ההתאמה ואף לא הפקידה את הערבות הבנקאית הנדרשת. לפיכך, נטען בתביעה, ביטלה גזית גלוב את ההתקשרות עימה בשל הפרת חוזה בוטה, וכעת היא תובעת את הפסד דמי השכירות והניהול, עד לשכירת המקום על-ידי שוכר חדש.

התביעה הוגשה בהליך סדר דין מקוצר. טרם הוגשה בקשת רשות להתגונן.

מטיב טעם נמסר: "גזית גלוב היא שבחרה, משיקולים השמורים עימה, לבטל את ההתקשרות בין הצדדים ללא כל עילה שבדין כבר בחודש דצמבר האחרון, וזאת תוך הפרה יסודית של ההסכם בין הצדדים. בכוונת טיב טעם לתבוע מגזית גלוב נזקים שנגרמו לה בגין כך".