HOT תעלה את ערוץ "האח הגדול סלבס" - בתשלום של 4-7 שקלים לכל העונה

HOT תתחלק בהכנסות עם זכיינית ערוץ 2 קשת ; טרם נחתם הסכם זהה עם yes ; בעוד מספר ימים תעלה קשת תוכנית מיוחדת שמטרתה "להכין את הקרקע" לעונה החדשה - בהגשת שפרה קורנפלד

סופית: ערוץ 20 בכבלים, ערוץ "האח הגדול", יהיה בעונה הקרובה בתשלום. מדובר בעונה של "האח הגדול V.I.P" שיעלה ב-1 במארס - כך נודע ל"גלובס". עוד נודע כי עבור הערוץ תגבה HOT מחיר של שקלים בודדים, ככל הנראה כ-4-7 שקלים לעונה שלמה, כאשר בין קשת לבין HOT תתבצע חלוקת הכנסות.

עוד נודע כי בעוד מספר ימים תעלה תוכנית מיוחדת בקשת שמטרתה "הכנת הקרקע" לתוכנית "האח הגדול V.I.P". מדובר בתוכנית שתוגש על-ידי שפרה קורנפלד שזכתה בעונה הראשונה של "האח הגדול". קורנפלד תארח בתוכנית את יוצאי העונה הראשונה של "האח הגדול", כמו גם אנשי תרבות שינתחו את התופעה.

כאמור, בשלב זה נחתם הסכם בין חברת הכבלים HOT לבין זכיינית ערוץ 2 קשת. במקביל ממשיכים להתנהל מגעים מול חברת הלווין yes באשר לערוץ זהה, אשר גם הוא יהיה ערוץ בתשלום.

"האח הגדול V.I.P", שתעלה ב-1 במארס, תהיה עונה מקוצרת בהשוואה לעונה הראשונה, ובין השמות של הדיירים האופציונליים בבית "האח הגדול" עלה גם שמה של קורין אלאל וכן שמותיהן של האחיות שרונה ודניאלה פיק. כזכור, לפני כחודשיים הודיעה HOT כי התשלום של הפלטפורמות הרב-ערוציות על ערוץ "האח הגדול" - המשדר במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, את הנעשה בבית "האח הגדול" - יהיה כ-2 מיליון דולר.

מאז ועד היום מתקיימים מגעים בין קשת לבין HOT ו-yes. חברת HOT היא הראשונה שהסכימה לחתום על הסכם עם קשת, אולם תנאי ההסכם שונו, ועתה כאמור מדובר בערוץ בתשלום של כ-5-7 שקלים לכל העונה, כאשר ההכנסות מהערוץ יתחלקו באופן שווה בין קשת לבין HOT.

סכום של 2 מיליון דולר בגין שידור הערוץ שאותו דרשה קשת תחילה, גבוה במאות אחוזים מהסכום אותו שילמה HOT לקשת עבור ערוץ 20 בעונה הראשונה. דרישה זו של קשת התבססה על נתוני הרייטינג הגבוהים שהצליח הערוץ להשיג בעת שידורו ב-HOT, כמו גם הבאזז התקשורתי שיצר והבידול מול yes. יחד עם זאת ועל אף הצלחתו, יש לזכור כי ערוץ שכזה לא בהכרח מוסיף ערכים אסטרטגיים ל-HOT ול-yes, שכן מדובר בקידומו של תוכן טלוויזיוני אשר שייך לערוצי הברודקאסט ולא לערוצי הכבלים והלוויין.