פרסום OFFLINE
yes מקדמת ערוצים וסדרות באופליין ובאונליין, סופר-פארם ממשיכה בחגיגת המבצעים באופליין.
1. סופר-פארם - 337,997 דולר
סופר-פארם מובילה השבוע את הטבלה עם קמפיין לחגיגת מוצרים ב-8 שקלים, באמצעות באומן-בר-ריבנאי.
2. yes - כ-317,780 דולר
yes מבליטים השבוע את ערוץ YES STARS DRAMA עם קמפיין בכיכובה של יעל פוליאקוב, באמצעות מקאן-אריקסון.
3. המשביר החדש לצרכן - 312,333 דולר
המשביר החדש לצרכן מעלה קמפיין למבצע "מסיבה סוף" בכיכובה של סנדי בר, באמצעות מקאן-אריקסון.
4. שופרסל - 259,677 דולר
שופרסל דיל חוגגת יום הולדת בהגרלת ענק עם קמפיין באמצעות גיתם BBDO.
5. משרד הפנים - 256,381 דולר
משרד הפנים מזכיר לנו ש"מי שמצביע משפיע", עם קמפיין באמצעות לפ"ם.
פרסום ONLINE
קסטרו מחזירה 100 שקל על הג'ינס הישן בפרסום בבאנרים, סלקום מקדמת את הויראליטי עם דנה אינטרנשיונל ברשת.
1. yes - כ-104,558 דולר
yes בוחרת להבליט בפרסום ברשת את הסדרה "TRUE BLOOD", באמצעות מקאן-אריקסון.
2. קסטרו - 100,422 דולר
אופנת קסטרו מציעה 100 שקל זיכוי עבור הג'ינס הישן, באמצעות נקסט אין.
3. מטרנה - 83,057 דולר
מטרנה מתחילה לשווק מוצרי פסטה לתינוקות, באמצעות JWT.
4. סלקום - 61,824 דולר
סלקום מקדמת באינטרנט את סדרת הויראליטי עם דנה אינטרנשיונל, באמצעות מקאן דיגיטל.
5. בזק בינלאומי - 61,467 דולר
בזק בינלאומי מקדמת את מסלול מהירות 5 מגה דרך תחרות MEGA CHALLENGE, באמצעות D-SAY.
* הנתונים מתייחסים לשבוע שבין התאריכים - 11/02/09- 05/02/09, כולל עיתונות יומית וערוצי טלוויזיה.
** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.