מנכ"ל רשת טיב טעם: "חברי מועדון הלקוחות קונים אצלנו שרימפס - וחוצים את הכביש למגה לקנות חיתולים וקורנפלקס"

דן איתמר: "עד היום טיב טעם הציעה מחיר הוגן ביחס לסביבה המתחרה" ; במטרה להגדיל את סל הקנייה ברשת, מוזילה טיב טעם מחירים של 150 מוצרי בסיס לחברי מועדון הלקוחות

רשת טיב טעם יוצאת במהלך להגדלת סל הקניה ברשת. הרשת הודיעה היום (א') כי תוזיל 150 מוצרי בסיס לחברי מועדון הלקוחות, וזאת בניסיון להתמודד עם מעבר הלקוחות לרשתות המתחרות לצורך ביצוע הקניות השבועיות.

"בחצי השנה האחרונה ניתחנו את הפעילות העסקית של הרשת, וגילינו כי 50% מחברי המועדון, שהם לקוחות נאמנים שלנו, קונים אצלנו את הדברים המיוחדים וחוצים את הכביש למתחרים לצורך ביצוע הקנייה השבועית.

"היום לקוח נכנס לטיב טעם ברמת-החייל לקנות בשר ושרימפס, ואז חוצה את הכביש לרשת מגה וקונה שם את הקורנפלקס ואת החיתולים. אתה לא מייצר 5,000 מ"ר סופרמרקט רק כדי שיקנו את הדברים האחרים", מסביר דן איתמר, מנכ"ל הרשת.

עוד אומר איתמר כי "עד היום טיב טעם הציעה מחיר הוגן ביחס לסביבה המתחרה. תפיסתית היא היתה יותר יקרה, אבל מהיום אנחנו נהיה זולים יותר מהמתחרים".

בטיב טעם מקווים כי המהלך שבמסגרתו ייהנו חברי מועדון הלקוחות מהנחה של 10% על מוצרים בסיסיים, תביא לגידול של 5% בהכנסות הרשת בטווח המיידי. "המהלך הזה צריך לתת לנו תנופה מאוד חזקה במכירות", אומר איתמר.

יצויין כי אין זו הפעם הראשונה שבה טיב טעם נוקטת באסטרטגיית מחיר. היא עשתה זאת לראשונה לפני כשנה, כשהודיעה שתוזיל מחיר של מוצרים בסיסיים ברשת לכלל לקוחותיה. כעת, נראה כי המהלך הקודם לא צלח. לדברי הרשת, מועדון הלקוחות מונה היום 80 אלף חברים פעילים שביצעו קנייה ברשת במהלך החודשיים האחרונים.

איתמר הבהיר היום כי לרשת "אין בעיה במכירות. אנחנו לא במכירות שיא, אבל גם לא רואים קיטון. גם בנטרול ההתייקרות, חודש ינואר 2009 לא חלש מינואר 2008. בשורת המכירות אנחנו מצפים לסיים רבעון נוכחי יותר טוב מ-2008".