בני-הזוג איזבל אדלר ואורן סימנטוב יובילו קמפיין לאופטיקנה תמורת כ-50 אלף שקל

השניים יככבו בקטלוג הקיץ של אופטיקנה, במודעות, בפוסטרים בנקודות המכירה, באתר האינטרנט של אופטיקנה ועוד ; תקציב הפקת הקטלוג יעמוד על 100 אלף שקל

רשת אופטיקנה בחרה בבני-הזוג איזבל אדלר ואורן סימנטוב להוביל את קטלוג הרשת לקיץ 2009.

תקציב הפקת הקטלוג יעמוד על 100 אלף שקל, ובני הזוג יקבלו 50 אלף שקל עבור הקמפיין.

השניים יככבו בקטלוג הקיץ של אופטיקנה, במודעות, בפוסטרים בנקודות המכירה, באתר האינטרנט של אופטיקנה ועוד.