חברת המדיה מרקיורי זכתה בתקציב המדיה של בנק מזרחי-טפחות

ראובני-פרידן, הבעלים של מרקיורי, מטפל בתקציב הקריאייטיב של מזרחי-טפחות ; תקציב המדיה של הבנק נוהל עד עתה ע"י יונייטד ועמד ב-2008 עמד על כ-12.8 מיליון דולר במחירי מחירון

חברת המדיה החדשה מרקיורי של משרד הפרסום ראובני-פרידן כתה במכרז המדיה של בנק מזרחי-טפחות . ראובני-פרידן מטפל בתקציב הקריאייטיב של מזרחי-טפחות.

תקציב המדיה של בנק מזרחי-טפחות נוהל עד עתה בחברת המדיה יונייטד. מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של מזרחי-טפחות ב-2007 עמד על כ-11 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-3.5 מיליון דולר במחירים ריאליים. ב-2008 עמד היקף הפרסום של הבנק על כ-12.8 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-4 מיליון דולר במחירים ריאליים.

תקציב הפרסום (קריאייטיב) של מזרחי-טפחות מנוהל במשרד הפרסום ראובני-פרידן, ומתוקף כך נוהל תקציב המדיה בשנים האחרונות בחברת המדיה יונייטד, שהייתה שותפות של ראובני-פרידן עם שלמור-אבנון-עמיחי. לפני מספר חודשים, הפסיקה יונייטד לרכוש מדיה בהוראת הממונה על ההגבלים העסקיים, שקבעה כי קיומה פוגע בתחרות בשוק.

תקציב הפרסום של מזרחי טפחות מנוהל בראובני-פרידן מסוף שנת 2004. ראובני-פרידן ביחד עם חברת המיתוג איידנטיקה POC, לקח חלק ביצירת המיתוג המשותף של שני הבנקים שהתמזגו.