אנדי רם קיבל ויזה לדובאי

יתכן והלחץ העולמי עשה את שלו: הטניסאי הישראלי קיבל "אישור מיוחד" להשתתף בטורניר באיחוד האמירויות, וייקח חלק במשחקי הזוגות בשבוע הבא יחד עם קווין אולייט מזימבבואה

אנדי רם קיבל היום (ה') ויזה מאיחוד האמירויות ויוכל להשתתף בטורניר בדובאי, לשם הוא יצא בסוף השבוע. הטניסאי הישראלי ייקח חלק בטורניר הזוגות יחד עם קווין אולייט מזימבבואה. נציג מטעם מארגני הטורניר אמר לסוכנויות הידיעות כי רם יקבל "אישור מיוחד" להשתתף בטורניר.

כזכור, בקשתו הראשונית של רם להשתתף במשחקים נדחתה, כמו בקשתה של שחר פאר להשתתף בטורניר הנשים (שכבר החל). עם זאת, הסירוב גרר אחריו ביקורת עולמית גדולה על דובאי ולחצים בינלאומיים לאפשר לפחות לאנדי רם לקחת חלק בטורניר. נציג הקונגרס האמריקני, אנתוני ווינר, איים אתמול לבטל את הטורניר ולקרוא להחרמתו בקונגרס, אולם נציגים של דובאי הבטיחו כי יטפלו בנושא ויאשרו לרם את הנסיעה.

בדובאי טענו כי השתתפות של ישראלים בטורניר עשויה ליצור בעיות מצד הקהל. מנהל הטורניר, סלאח טלאק, אמר בנושא: "הרגישות הציבורית נשארה גדולה במזרח התיכון, ואנו מאמינים שנוכחותה של שחר פאר היתה גורמת לאנטגוניזם מצד האוהדים שלנו שצפו בכיסוי התקשורתי של התקיפות האחרונות בעזה".

השינוי חל אחרי שמספר ספונסריות החרימו את הטורניר, ערוץ טלוויזיה החליט שלא לשדרו וגורמים רבים בעולם הטניס בפרט והספורט בכלל ביקרו את ההחלטה.

דיווחים מדובאי - בניוזלטרים והתראות הספורט החינמיים של גלובס