בהתאם לפרסום ב"גלובס": רדוור רוכשת חטיבה של נורטל ב-30-50 מיליון דולר

מדובר בפעילות אספקת היישומים Layer 4-7 - תחום מקביל לזה של רדוור ; רדוור תשווק את המוצרים תחת מותג משותף, רדוור-אלטאון, ותישא בהתחייבויות של נורטל כלפי לקוחותיה

חברת החומרה רדוור רוכשת חטיבה של חברת התקשורת הקנדית נורטל , בהתאם לפרסום ב"גלובס". היקף העסקה מוערך ב-30-50 מיליון דולר, אך לחברה הישראלית יתרות מזומנים ושווי מזומנים לטווח קצר וארוך בסך 133.9 מיליון דולר. נורטל, כזכור, ביקשה אך לפני קצת יותר מחודש הגנה מפני נושים.

החטיבה של נורטל עוסקת בתחום מקביל לזה של רדוור, פיתוח פתרונות חומרה לניתוב עומסים באינטרנט - מדובר בפעילות אספקת היישומים Layer 4-7, אותו סיפקה נורטל באמצעות חברה שרכשה, אלטאון מערכות רשת (Alteon WebSystems).

"אנחנו מחויבים לביצוע העסקה באופן שקוף מבחינת לקוחותיה של נורטל וננקט את הצעדים הדרושים כדי להבטיח 0 תקלות עם ביצוע המעבר", אמר מנכ"ל רדוור, רועי זיסאפל.

רדוור תשווק את המוצרים תחת מותג משותף, רדוור-אלטאון, ותישא בהתחייבויות של נורטל כלפי לקוחותיה. על-פי הודעת החברה הישראלית לעיתונות, בכוונתה להשקיע בבסיס הלקוחות ובתמיכה במאגר הקיים. רדוור שואפת להגדיל את תשתית התמיכה העולמית במוצר.

רדוור תציע ללקוחות הקיימים של אלטאון חבילת תמיכה למשך 5 שנים, מתוך כוונה להעניק ללקוחות שבחרו בטכנולוגיה של החברה ביטחון. רדוור תמשיך למכור את מוצרי החטיבה ולפתח אותם.

רדוור נסחרת באופן דואלי בבורסה בתל-אביב (שם היא נמנית עם מדדי ת"א-100 ותל-טק 15) וברשימת ה-Global Select בנאסד"ק, לפי שווי-שוק כולל של 104.62 מיליון דולר. מאז שער הנעילה ביום הפרסום ב"גלובס" עלתה המניה בבורסה המקומית ב-9.3%, אולם החברה תוותר על זירת המסחר המקומית בתחילת החודש הבא.

רדווררדוור