המבקרים לא הגיעו, מוזיאון הספורט של אמריקה נסגר

המוזיאון, שנפתח במאי האחרון במנהטן בהשקעה של 93 מיליון דולר, נסגר בסוף השבוע בגלל הפסדים כבדים ; פיליפ שוואלב, המייסד ואחד מחברי ההנהלה: "95% מהאנשים בניו יורק בכלל לא שמעו עלינו"

מוזיאון הספורט של האמריקה, שנפתח במאי האחרון ברחוב ברודווי שבניו יורק, נסגר ביום שישי האחרון בגלל הפסדים כבדים. במוזיאון, שנועד למטרת רווח, הושקעו 93 מיליון דולר, אולם כבר לקראת סוף 2008 התברר שמנהליו מתקשים להחזיר חלק מההלוואות שנטלו.

מאז נפתח, ביקרו במוזיאון 125 אלף איש בלבד, למרות שההערכות דיברו על כמיליון מבקרים נכון לתקופה זו. כדי לשמור על איזון תפעולי נדרשו לפחות 275 אלף מבקרים. בחודשים האחרונים, בניסיון נואש להציל את המוזיאון, פוטרו מספר עובדים ומחירי הכרטיסים הורדו ב-40%.

פיליפ שוואלב, המייסד של המוזיאון ואחד מחברי ההנהלה, אמר כי אחת הבעיות נובעות משיווק לקוי של המוזיאון, ש"גרם לכך ש-95% מהאנשים בניו יורק בכלל לא שמעו עלינו".

בששת השבועות האחרונים הציעו בעלי המוזיאון את המבנה למכירה עבור 10 מיליון דולר בלבד, כעשירית מהעלות שלו, אולם ללא הצלחה. כעת מנסים להציע 85% מהמוזיאון למכירה למשקיעים פרטיים, אחד מהם הוא כדורסלן העבר מג'יק ג'ונסון. מנהלי המוזיאון מעריכים שתוך שלושה שבועות המוזיאון יימכר.

הירשם לניוזלטר והתראות ספורט