רוצים להיות מעודכנים מסביב לשעון? Crap! I missed it הוא התשובה בשבילכם

וגם: מכורים לפייסבוק? iSkoot מאפשר נגישות לרשת ממכשירי הסלולר שלכם וכן מאפשר קבלת רסיסי RSS וגישה לדואר אלקטרוני

1. צליל מקוון

מעוניינים למצוא מוזיקה ברשת או לגלות אמנים חדשים? Peoplesmusicstore הוא אתר חדש שמאפשר למשתמשים להקים חנות מוזיקה מקוונת אישית, לעצב אותה באופן ייחודי ולבחור את סוגי המוזיקה שהם מעוניינים שיהיו בחנות שלהם.

בכל פעם שהמשתמש מוכר סינגל או דיסק בחנות שלו, הוא מרוויח נקודות שערכן מקביל ל-10% ממחיר העסקה. הנקודות מאפשרות למשתמש לרכוש מוצרים ומוזיקה מחנויות של משתמשים אחרים.

באתר יש מעל ל-650 חנויות מקוונות, ומעל ל-250 אלף שירים בקטלוג, והמחירים נעים בין דולר אחד לשיר, ועד ל-9 דולרים עבור אלבום. באתר יש גם פיצ'רים חברתיים, כגון אפשרות להוסיף תגובות, להקים רשימת חנויות מועדפות וליצור פרופיל אישי. את האתר הקים גד דיי, מי שעומד מאחורי המיזם Bleep, והוא מתממשק עם שירותי מוזיקה אינטרנטית כדוגמת last.fm.

2. המכשיר החכם

מכשירי הסלולר החכמים, כדוגמת הבלקברי וה-iPhone, כבר לא היחידים שמאפשרים למשתמשי הקצה ליהנות משלל אפליקציות ושירותים חברתיים. הסטארט-אפ הישראלי iSkoot, שמפתח טכנולוגיה ושירותים שמאפשרים להעביר שירותי ווב במכשירי סלולר פשוטים, שחרר בשבוע שעבר פלטפורמה חדשה, שמאפשרת למשתמשים נגישות לרשתות חברתיות כדוגמת פייסבוק, קבלת רסיסי RSS וגישה לדואר אלקטרוני ממכשירי הסלולר שלהם. מפעילות הסלולר יוכלו לבחור אילו אפשרויות הן רוצות להציע למשתמשים שלהן. חברות שמציעות מוצר דומה הן Trutap ו-Mig33 .

3. מטלות מקוונות Diddit, אתר שהושק בשבוע שעבר, מציע לגולשים שירות שמאפשר לעקוב אחר הדברים שעשו בחיים, לשתף משתמשים אחרים בכך, ולגלות דברים חדשים שהם רוצים לעשות בחיים שלהם. זאת באמצעות דפדוף בין אלפי פעילויות, המחולקות לקטגוריות שונות, כגון אוכל, טיולים או פעילויות ספורטיביות.

כך, לדוגמה, משתמש שקרא ספר שאהב, יכול לספר על כך לאנשים אחרים, להוסיף המלצה ולגלות ספרים נוספים של אותו סופר, ובכך להעשיר את רשימת ה-To Do List האישית. למרות שהאתר הושק רק בגרסה פתוחה, כבר נרשמו אליו 10,000 איש, וחלקו 750,000 אייטמים. היזמים השלימו לאחרונה גיוס של 5 מיליון דולר מקרן ההון סיכון אקסל פרטנרס ו-KPG ונצ'רס.

4. פספוס אפסי

מתקשים לעקוב אחר כל המידע שחשוב לכם? Crap! I missed it הוא אתר חדש המציע למשתמשים רשומים אפשרות לעקוב אחר ידיעות חדשותיות או אירועים שמעניינים אותם, במטרה לסייע להם להיות מעודכנים ולא לפספס שום סיפור.

כך יכולים משתמשים לבחור לקבל עדכון פעם בחודש, לגבי הידיעה הפופולרית ביותר ב-Digg, להתעדכן בסוף כל יום מסחר מה עשו המניות בהם הם מושקעים או לקבל מייל בכל פעם שהלהקה האהובה עליהם מגיעה להופעה באזור המגורים שלהם.