פריסקייל מפטרת 100 מתוך 600 עובדיה במרכזי הפיתוח בישראל

ישראל קשת, נשיא ומנכ"ל פריסקייל ישראל: "החברה פועלת ברגישות רבה ומעניקה תמיכה לעובדים, הן תמיכה נפשית, והן סיוע בהשמה במידת האפשר"

חברת פריסקייל האמריקנית תפטר 18% מכוח האדם שלה בישראל, לאחר שהחלה בשבוע שעבר באיחוד של פעילות מרכזי הפיתוח שלה בישראל. פריסקייל תפטר 100 עובדים מתוך 600 שהיא מעסיקה במרכז הפיתוח בהרצליה. מתוך 60 עובדי מרכז הפיתוח בעומר, יפוטרו מספר עובדים, כמו כן, חלק מהעובדים יעברו למרכז בהרצליה.

בפריסקייל אישרו את הדברים. לדברי ישראל קשת, נשיא ומנכ"ל פריסקייל ישראל, "החברה פועלת ברגישות רבה ומעניקה תמיכה לעובדים, הן תמיכה נפשית, והן סיוע בהשמה במידת האפשר".

המכירות של פריסקייל העולמית בשנת 2008 הגיעו ל-5.2 מיליארד דולר, והרווח שלה היה 515 מיליון דולר. קשת אמר באחרונה כי "המשבר בשוק הטכנולוגיה והקשיים בפניהם ניצבת החברה בשנת 2009 מחייבים היערכות חדשה ושינויים גלובליים, כולל איחוד של מרכזי פיתוח קטנים עם גדולים יותר".

הוא הוסיף, שמהלך האיחוד יחסוך עלויות תפעול הכרוכות בתחזוקתו של האתר וכי התהליך יימשך מספר חודשים. "הנסיבות הגלובליות המחייבות התייעלות, מאלצות אותנו למהלך של איחוד הפעילות עם זו שבהרצליה. לעובדים מהדרום שימשיכו את פעילותם נאפשר גמישות מקסימלית של שילוב עבודה מהבית לפי צורכי פרויקטי התכנון העתידיים של החברה".

פריסקייל פעילה בשוק המיקרו-אלקטרוניקה והיא מפתחת, מייצרת ומוכרת שבבים לשוקי הוויירלס ברחבי העולם, לשוק הצרכני ולתעשיית הרכב. לחברה פעילות בלמעלה מ-30 מדינות, וזו הישראלית כוללת פיתוח, תכנון ושיווק.